0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мовні ігри для формування англомовної граматичної компетентності учнів 6 класу (ID:876082)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 28
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..…3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МОВНИХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 6 КЛАСУ………………………………………………………………………………...6 1.1. Вимоги до формування англомовної граматичної компетентності учнів основної школи……………………………………………………………….6 1.2. Психологічні особливості учнів 6 класу…………………………………….9 1.3. Мовні ігри як ефективний засіб формування англомовної граматичної компетентності учнів 6 класу…………………………………………………………………12 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МОВНИХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 6 КЛАСУ……………………………………………………………………………….15 2.1. Навчання граматичного матеріалу за підручником Next Move 3………………………………………………………………………..15 2.2. Використання мовних ігор у навчанні граматичного матеріалу на уроках англійської мови в школі № 85 м. Києва…………………………...17 2.3. Атлас мовних ігор для формування англомовної граматичної компетентності учнів 6 класу………………………………………………21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...…....25 РЕЗЮМЕ………………………………………………………………………………26 SUMMARY…………………………………………………………………….………27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….…….28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В сучасному світі вивчення іноземних мов є дуже важливою складовою успіху в освітній та професійній сферах. Граматична компетентність є однією з найбільш важливих складових іншомовної комунікативної компетентності вчителі стикаються з проблемою відсутності мотивації учнів до вивчення граматики. Одним із способів залучення учнів до вивчення граматики може бути застосування мовних ігор. Мовні ігри – це ефективний інструмент формування граматичної компетенції учнів, який дає можливість забезпечити активну участь учнів у процесі вивчення граматики, зробити процес більш цікавим та захоплюючим. Мовна гра містить у собі величезний дидактичний потенціал, що пояснює зростаючий інтерес методистів до цього феномену. Однак у практиці навчання іноземної мови у школі можливості використання мовної гри на формування іншомовної комунікативної компетентності учнів мало реалізуються. Назвати вчених у галузі методики, які досліджували цю проблему (формування ГК, мовні ігри). Їхні прізвища Ви найдете в тих джерелах, які я далі наполегливо рекомендую використати. У моїй курсовій роботі я буду досліджувати мовні ігри, які допоможуть у формуванні граматичної компетентності учнів 6 класу. А також їх ефективність та вплив на мотивацію учнів до оволодіння граматичним матеріалом для покращення результатів вивчення граматики за допомогою мовних ігор. Метою курсової роботи є дослідження ефективності використання мовних ігор для формування граматичної компетентності учнів 6 класу. Об'єктом дослідження є процес формування англомовної граматичної компетентності учнів основної школи. Предметом дослідження є формування англомовної граматичної компетеності учнів 6 класу з використанням мовних ігор. Завдання дослідження:  уточнити вимоги до формування англомовної граматичної компетентності учнів 6 класу;  описати психологічні особливості учнів 6 класу;  охарактеризувати мовні ігри як ефективний засіб формування англомовної граматичної компетентності учнів 6 класу;  проаналізувати граматичні вправи підручника для 6 класу “Next Move 3”;  дослідити використання мовних ігор для навчання граматичного матеріалу на уроках англійської мови в школі № 85 міста Києва;  укласти атлас граматичних ігор для формування англомовної граматичної компетентності учнів 6 класу;  провести пробне навчання. Було використано такі методи дослідження: - аналіз наукових і навчально-методичних джерел з теми курсової роботи; - спостереження на уроках; - вивчення педагогічного досвіду; - пробне навчання. Наукова новизна курсової роботи полягає в уточненні вимог до сформованості ГК учнів 6 класу та психологічних вікових особливостей шестикласників, узагальненні дидактичного та методичного потенціалу мовних ігор для оволодіння учнями основної школи англомовним граматичним матеріалом. Практична цінність курсової роботи відображена в укладеному атласі мовних ігор для формування англомовної граматичної компетентності учнів 6 класу.