0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Механізми та прийоми мовленнєвої маніпуляції у французькому рекламному дискурсі (ID:98284)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 87
Рік виконання: 2015
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ФРАНЦУЗЬКИЙ РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 1.1. Реклама, як соціокультурне та лінгвістичне явище. 1.2. Мова реклами у контексті сучасної лінгвістики. 1.3. Рекламний дискурс як окремий вид інституціонального дискурсу. Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ Й ТАКТИКИ У РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. 2.1. Впливаючий потенціал слова та визначення поняття маніпуляції. 2.2. Основні стратегії мовленнєвого впливу у рекламі. 2.3. Структура маніпулятивних стратегій. Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3. КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ МАНІПУЛЯТИВНОГО ВПЛИВУ У РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. 3.1. Вербальні засоби реалізації стратегії маніпуляції. 3.1.1. Лексичні засоби маніпуляції. 3.1.2. Лексико-граматичні засоби маніпуляції. 3.1.3. Стилістичні засоби маніпуляції. 3.2. Невербальні засоби реалізації стратегії маніпуляції. Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову