0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теоритичні засади сучасних педагогічних технологій (ID:1132119)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Переклад
Сторінок: 10
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ …………………………………………………………………….……….3 Теоретичні засади сучасних педагогічних технологій ……………….………4 Висновки ………………………………………………………………………..10 Список використаної літератури ……………………………………………...11
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Існує велика кількість активних та інтерактивних технологій навчання: проблемна лекція, парадоксальна лекція, евристична бесіда, пошукова лабораторна робота, розв’язання ситуативних задач, колективно групове навчання, ситуативне моделювання. Вони можуть бути використані на різних етапах уроку, зокрема під час первинного оволодіння знаннями, під час закріплення й удосконалення, під час формування вмінь та навичок. Їх можна застосовувати також як фрагмент заняття для досягнення певної мети або ж проводити цілий урок з використанням окремої технології. Сучасне життя потребує активної творчої особистості. Виховати її можна лише впроваджуючи в педагогічну практику стратегії розвитку критичного мислення. Завдання цієї стратегії полягає у «пробудженні свідомості», коли молода людина усвідомлює реалії, що оточують її, і шукає шляхи розв’язання проблем. Такий підхід співзвучний концепції особистісно орієнтованого навчання і нерозривно пов’язаний із застосуванням активних та інтерактивних технологій. Загальноосвітні навчальні заклади пройшли довгий шлях історичного розвитку. З одного боку, вони вплинули на збереження й прогрес культури й суспільства в цілому, з іншого - на собі відчули багато змін, що відбувалися в науці, культурі всіх країн. Труднощі виникають із тим, що в навчальному плані шкіл збільшується число досліджуваних дисциплін, скорочується час на вивчення деяких класичних дисциплін, шкільних предметів. На сучасному етапі розвитку виникла необхідність оновлення методів, засобів і форм організації навчання. Це тісно пов'язано з розробкою й упровадженням у навчальний процес нових педагогічних технологій. .
Інші роботи з даної категорії: