Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Сфера послуг стає з кожним роком все більш вагомою в українській економіці. Вона створює нові робочі місця й робить значний внесок у валовий внутрішній продукт країни. Послуги в індустрії спорту та здорового способу життя також розвиваються динамічно. Розвитку сфери спортивних послуг сприяє тренд орієнтації населення на здоровий спосіб життя, активну діяльність та новий спосіб дозвілля сучасних людей. Активний інтерес населення до спорту полягає в організації процесу тренувань, розвитку сил і можливостей людини, а саме – фізичних, емоційних, адаптаційних, духовних. Фітнес-індустрія розглядається як сфера послуг, сукупність різних суб’єктів фітнес-діяльності (фітнес-клуби, фітнес-центри, спортивні клуби, студії, спортивно-оздоровчі центри, оздоровчі центри, тренажерні зали), що надають фітнес-послуги, із залученням до здорового способу життя, підтримки, збереження та зміцнення здоров’я людини, а також досягнення високих результатів із корекції фігури. Останніми роками попит на користування спортивно-оздоровчими та фітнес-послугами дедалі більше зростає.
Аналіз останніх досліджень та публікацій.
Проблематика бізнес-планування досить широко висвітлена зарубіжними фахівцями (К. Барроу, Д. Бористайн, Р. Браун, П. Пруетт, Б. Форд, В. Попов, С. Ляпунов, А.Волосський й ін.) та вітчизняними дослідниками (С. Ф. Покропивний, Г. О. Швиданенко, Г. М. Тарасюк, М. П. Мальська, С. М. Соболь, О. Г. Дерев’янко та ін.).
Проблемам надання послуг у сфері фітнесу присвячено низку наукових праць М. М. Булатової, І. Л. Гасюк, С. В. Бірючинської, К. Ю. Литвинової, М. Е. Кутепова та інших. Також проблеми розвитку фітнес-індустрії знайшли своє зображення в дослідженнях Ю. П. Мічуди й А. В. Ольшевського.
Метою дослідження є теоретичне та аналітичне дослідження планування та організації бізнес-діяльності та обґрунтування шляхів й методів подальшого вдосконалення планової та організаційної роботи підприємства.
Виходячи з поставленої мети, у роботі поставлені такі завдання:
визначити особливості внутрішнього ринку фітнес-індустрії;
розглянути закордонного досвіду розвитку ринку фітнес-послуг;
проаналізувати особливості організації фітнес-клубу;
надати загальну характеристику бізнес-ідеї та поставлені цілі;
визначити цільову аудиторію;
проаналізувати конкурентів;
скласти організаційно-виробничий план бізнес-проєкту;
визначити переваги проєкту.
Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття фітнес-центру.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності.
В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання.