Бізнес-план агентства з організації дитячих свят «ОСТРІВ ПРИГОД» (ID:155356)
Зміст
ЗМІСТ
РЕФЕРАТ………………………………………………………………………….3
ВСТУП……………………………………………………………………………..4
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ АГЕНТСТВА З ОРГАНІЗАЦІЇ ДИТЯЧИХ СВЯТ…………………………………………………..………………………...…9
1.1. Теоретичні засади бізнес-планування………………………………….9
1.2. Понятійно-типологічний апарат івент-індустрії………….………….19
1.3. Історія дитячого сегменту українського івент-менеджменту……….27
1.4. Мета й предмет діяльності фірми……………………………………..36
1.5. Аналіз ринку й основних конкурентів...……………………………...39
1.6. План маркетингової діяльності…………………………….…..……...45
РОЗДІЛ 2
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ЧАСТИНА ПЛАНУ……………………....52
2.1. Виробничий план……………………………………………………….52
2.2. Пакет документів для діяльності івент-агентства..…….………….....55
2.3. Вибір приміщення………………………………….….…………….....59
2.4. Добір персоналу для івент-агенції…………………………………….62
РОЗДІЛ 3
ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЕКТУ…………......……..70
3.1 Фінансовий план………………………………………………..….…...70
3.2 Оцінка потенційних ризиків…………………………………..….……77
ВИСНОВКИ……………………………………………………….….…..……...86
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………….…….….……..91
Зразок роботи
Кваліфікаційна робота «Бізнес-план агентства з організації дитячих свят «Острів пригод» складається з 90 сторінок основного тексту;
3 розділів; 22 таблиць; списку використаних джерел, що налічує 60 позицій.
Мета – повне економічне обґрунтування діяльності агентства «Острів пригод» з проектування, організації та проведення урочистих заходів для дітей та підлітків.
Об’єкт дослідження – сумський ринок дитячих івент-послуг.
У кваліфікаційній роботі застосовані такі методи дослідження: теоретичні (абстрагування, моделювання); загальнонаукові (аналіз, синтез, індукція, дедукція, порівняння, узагальнення, аналогія); емпіричні (спостереження, аналіз документації).
У вступі розкрито актуальність і практичне значення роботи, визначено мету та завдання, виявлено об’єкт і предмет дослідження.
У першому розділі «Теоретичні аспекти бізнес-планування та передумови створення бізнес-плану агентства з організації дитячих свят» розкриваються теоретичні засади бізнес-планування й особливості вітчизняного подієвого ринку; аналізуються фактори, що зумовлюють перспективність відкриття дитячого івент-агентства в Сумах.
У другому розділі роботи «Організаційно-виробнича частина плану» окреслено схему виробництва: вибір приміщення, оргтехніки, кваліфікованого персоналу, документальне оформлення діяльності.
Третій розділ «Економічне обґрунтування бізнес-проекту» присвячено розробці фінансового плану фірми, де розглядаються показники економічної активності, витрати, розрахунки з кредитування, потенційні ризики.
У висновках сформульовано остаточні результати дослідження.
Ключові слова: бізнес-план, івент, подієвий маркетинг, івентивний менеджмент, івент-агентство.
Інші роботи з даної категорії: