0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ КОРПОРАЦІЇ БІСКВІТ-ШОКОЛАД (ID:171589)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 71
Рік виконання: 2015
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОМУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ГАЛУЗІ 5 1.1 Бізнес-план та основні етапи його формування 5 1.2 Умови формування бізнес-плану з урахуванням специфіки галузі виробництва 11 1.3 Правове регулювання процесу розробки бізнес-плану 14 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 18 2.1. Характеристика підприємства та господарської діяльності 18 2.2.Аналіз передумов формування бізнес-плану на підприємстві 20 2.3. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства 24 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 33 РОЗДІЛ 3. БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА (ПРОЕКТУ) 34 3.1. Резюме 34 3.2. Суб’єкт реалізації бізнес-плану 36 3.3 Мета реалізації бізнес-плану………………………………………… 36 3.4. Етапи реалізації бізнес-плану 37 3.5.Тезніко-економічна характеристика підприємства, що здійснює бізнес-план 38 3.6 Характеристика продукції, послуг 40 3.7. Оцінка ринку збуту та основних конкурентів 42 3.8. План маркетингу 49 3.9. План виробництва………………………………………… 51 3.10. Організаційний план………………………………………… 57 3.11. Фінансовий план 58 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 61 ВИСНОВКИ 63 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 64 ДОДАТКИ 67
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2. Умови формування бізнес-плану з урахуванням специфіки галузі У даній роботі розглядається підприємство кондитерської промисловості, яка в свою чергу входить до складу харчової. Харчова промисловість — галузь переробної промисловості, сукупність виробництв харчових продуктів у готовому вигляді або у вигляді напівфабрикатів, а також тютюнових виробів, мила і миючих засобів, парфюмерно-косметичної продукції. У системі агропромислового комплексу харчова промисловість тісно пов'язана з сільським господарством як провайдером сировини і з торгівлею. Частина галузей харчової промисловості тяжіє до сировинних районів, інша частина — до районів споживання [20]. Для більшості підприємств харчової промисловості характерним є те, що вони не мають офіційно прийнятих планів і у них відсутній механізм планування. А саме: відсутня система норм і нормативів, технологій планового процесу, організаційних структур планування тощо. Бізнес-планування як таке, досить часто підміняється різного виду рішеннями підприємства про ті чи інші напрямки господарської діяльності, які, зазвичай, розраховані на досить короткий період часу і за відсутності необхідного підходу можуть стати однією з причин виникнення проблемної ситуації в перспективі. З метою уникнення кризових ситуацій важливим методичним та практичним аспектом забезпечення ефективного розвитку харчової промисловості на перспективу є бізнес-планування. Завдяки обґрунтованим у бізнес-плані пропозиціям та рекомендаціям, підприємства харчової промисловості мінімізують ризик спаду виробництва та навпаки щорічно здатні нарощувати його обсяги, а також темпи переробки продукції. Бізнес-планування дозволяє передбачити низку проблем, які можуть з’явитися в процесі реалізації ідеї розвитку підприємства харчової промисловості та знайти ефективні шляхи їх вирішення. Тож, сам процес планування — це знаходження способу досягнення заданої мети і його деталізація, включаючи послідовність (алгоритм) дій та розподіл ресурсів для цього. Відповідно, максимально ефективне планування — це знаходження максимально ефективного способу досягнення мети і його деталізація, включаючи послідовність дій і оптимальний розподіл ресурсів [16]. Так, для підприємств харчової промисловості ефективне планування виробництва продукції та потреб у сировині стає сьогодні важливою умовою конкурентоспроможності. Швидкі зміни зовнішнього середовища вітчизняних підприємств стимулюють появу нових методів, систем і підходів до управління конкурентоспроможністю. Одним з таких методів і є ефективна система бізнес-планування. Саме системний підхід до розробки, оцінки та підтримання конкурентоспроможності підприємства, заснований на знанні і правильному використанні менеджерами підприємств принципів і методів бізнес-планування, дозволить підприємству успішно розвиватися, збільшуючи свою частку і зміцнюючи позиції на ринку. Бізнес-планування дає можливість підприємству-виробнику харчової продукції вирішувати цілий ряд актуальних поточних завдань [1]: забезпечити ефективне календарне планування виробництва, у тому числі по групі підприємств, включаючи планування загальних потреб у сировині і матеріалах, потреб у виробничих потужностях, контроль виконання плану; оптимізувати витрати підприємства, забезпечити бездефіцитне постачання виробництва; оптимізувати оперативне цехове виробниче планування і знизити простої устаткування; підвищити керованість розподіленої компанії (структурних підприємств), уніфікувати нормативну інформацію з технологій виробництва. Тож, бізнес-планування є однією з передумов оптимального управління підприємством харчової промисловості. Ступінь відповідності нормативної бази бізнес-планування вимогам підвищення ефективності господарської діяльності підприємства, забезпечення його конкурентоспроможності обумовлюється якісним рівнем його підсистем. Аналіз особливостей організації нормативної бази бізнес-планування, проведений на підприємствах харчової промисловості показав, що реформування системи нормування вимагає введення нових елементних показників, призначених для планування та управління виробничо-господарською діяльністю. Основними причинами, які зумовлюють актуальність нормування, залишаються, насамперед, економічні, головна з яких — необхідність постійно знижувати витрати виробництва і відповідно підвищувати прибутковість і конкурентоспроможність підприємства [9]. Значення норм в стимулюванні ефективної виробничої діяльності випливає з того, що вони є основою встановлення обсягу ресурсів (кількості верстатів, чисельності робітників, запасів матеріалів), необхідних для досягнення заданих виробничих результатів. Аналіз фактичного стану нормативної бази бізнес-планування на підприємствах харчової промисловості показав, що вона поки що не відповідає вимогам нового господарювання, що орієнтується на інтенсивний розвиток економіки. Істотними недоліками є такі [20]: відсутність великої групи норм і нормативів; недостатність використання функцій норм; нерівномірність охоплення нормами і нормативами завдань бізнес-планування.