Бізнес-план побудови та відкриття сироварні (ID:369855)
Зміст
РЕЗЮМЕ………………………………………..…………………………...…….…3
РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика діяльності……………………….………..…4
РОЗДІЛ 2. Маркетинговий план……......……………………………………...……5
РОЗДІЛ 3.Виробничий план…………………………………………...…..………13
РОЗДІЛ 4. Організаційний план….………………………………………………..21
РОЗДІЛ 5. Фінансовий план………………………………………………………..26
РОЗДІЛ 6. Оцінка ризиків……………………………….…………………………29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………..31
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………...32
Зразок роботи
Метою реалізації проєкту є створення високорентабельної сироварні, на якій вироблятиметься продукція високого рівня якості для задоволення потреб населення, забезпечення зайнятості для працездатних членів сім'ї та отримання максимального прибутку.
Для того, щоб реалізувати дану ідею необхідно 1096,062 тис. грн., з яких 767,243 тис. грн. (70%) необхідно коштів інвестора, 30% – власні кошти. Залучити кошти плануємо від однієї з грантових програм COSME.
Реалізація проєкту розпочнеться у 1 квітня 2021 року з будівництва приміщення та його облаштування, що займе 7 місяців (0 період). Таким чином виробництво розпочнеться вже 1 листопада 2021 року.
Термін окупності проєкту з урахуванням ставки дисконтування становить 1,7 років, що є досить хорошим результатом включаючи великі інвестиційні вкладення. Усі показники ефективності, розраховані у фінансовому плані, вказують на те, що бізнес-план є дуже ефективним та достатньо прибутковим в майбутньому, а ризики є мінімальними, що підтверджує доцільність інвестування коштів у реалізацію бізнес-ідеї.
Сироварня буде мати 2 цехи в яких перероблятиметься 300 л та 100 л молока за одну зміну(протягом однієї зміни виробництво в одному із цехів). За перший рік роботи планується виробити та реалізувати продукцію на суму 1260,750 тис. грн., протягом наступних двох років це 2056,980 тис. грн. та 2768,263 тис. грн. відповідно. Варто зазначити, що точка беззбитковості протягом першого року виробництва становить 39,66%, тобто для того, щоб покрити усі поточні витрати та вийти на беззбиткову діяльність підприємству необхідно реалізувати лише 39,66% виготовленої продукції. Протягом наступних двох років даний показник становить 25,37% та 19,44% відповідно, що є дуже хорошим результатом.
Інші роботи з даної категорії: