0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка бізнес-плану створення перукарні (ID:704900)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 37
Рік виконання: 2022
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РЕЗЮМЕ 4 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА І МЕТИ БІЗНЕСУ 5 2.1 Формулювання генеральної мети бізнесу 5 2.2 Середовище для бізнесу 6 2.3 Опис фірми 8 2.4 Вид послуг бізнесу 10 РОЗДІЛ 3. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ 12 3.1 Оцінка ринку збуту 12 3.2 Конкуренція і конкурентні переваги 12 3.3 Ціноутворення 16 3.4 Стимулювання збуту 17 3.5 Стратегія плану маркетингу 19 РОЗДІЛ 4. ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПОСЛУГ 21 4.1 Планування обсягу послуг, що надаються 21 4.2 Планування підготовки виробництва 22 РОЗДІЛ 5 УПРАВЛІННЯ ТА ПЕРСОНАЛ 25 5.1 Вибір організаційної структури управління 25 5.2 Планування персоналу 25 5.3 Планування фонду заробітної плати 27 РОЗДІЛ 6. ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ 28 6.1. План доходів і витрат 28 6.2 План руху грошових коштів 28 6.3. Балансовий план 28 РОЗДІЛ 7 АНАЛІЗ РИЗИКІВ 32 7.1. Визначення типів і оцінка ризиків 32 7.2 Заходи щодо зменшення збитку, пов'язаного з підприємницьким ризиком 32 ВИСНОВОК 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У курсовому проєкті розроблений бізнес-план створення перукарні. На підставі поведених маркетингових досліджень був оцінений ринок збуту послуг косметичного характеру, визначені потенційні споживачі, виявлені конкурентні переваги підприємства, встановлені ціни на дані послуги і сплановані методи стимулювання збуту. Підприємство має намір зайняти достатньо стійкі позиції на даному ринку. Розглянута стратегія плану маркетингу, в основу якої покладена концепція «недиференційованого маркетингу». Основні витрати даного підприємства – оренда приміщення, закупівля устаткування, виплата заробітної плати працівникам, сплата податків. Підприємство є прибутковим. З 1-го місяця воно отримуватиме прибуток достатньо для ефективної діяльності і подальшого розвитку. Фінансова модель будується виходячи з консервативних передумов - витрати плануються виходячи з максимальної, а доходи – з мінімальної оцінки. Не дивлячись на це проєкт демонструє високу ефективність:  дисконтований період окупності 0,71 року (або 9 міс.).  чиста теперішня вартість 2405,67 тис.грн.  індекс доходності 9,77.  внутрішня норма рентабельності 423,93%. У курсовій роботі був проведений аналіз ризиків, виявлені найзначущіші для підприємства і запропоновані заходи щодо їх зниження.