0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-планування на підприємстві (ID:842189)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 89
Рік виконання: 2021
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАСТОСУВАННЯ БІЗНЕС - ПЛАНУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ВИХОДИТЬ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 1.1 Поняття та функціональне призначення бізнес - плану 1.2 Особливості процесу виходу підприємства на зовнішній ринок РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ ФЛЕШ КАРГО 2.1 Організаційно – правова характеристика підприємства 2.2. Аналіз ринку підприємства 2.3 Наявний бізнес-план та його стратегічні аспекти РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ БІЗНЕС–ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Вдосконалення системи бізнес-планування на підприємстві 3.2. Оцінка ефективності вдосконалення бізнес-плану підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2 Особливості процесу виходу підприємства на зовнішній ринок В даний час розширення міжнародних зв'язків фірм і загострення конкуренції на ринках товарів і послуг вимагають оволодіння спеціальними методами організації діяльності, а підприємства, що працюють на потреби зовнішнього ринку, найбільш гостро відчувають необхідність застосування досягнень маркетингу. Існує кілька основних методів виходу на зовнішній ринок: франчайзинг, створення спільного підприємства, пряме інвестування, експорт, тощо. Почати доцільно з менш ресурсовитратності способів виходу на зовнішній ринок. Франчайзинг передбачає довгострокове ділове співробітництво кількох компаній. Франчайзер (компанія, широко відома на ринку) видає ліцензію або перепродує права разом з товарним знаком, технологією виробництва або продажу товару або ж послуги франчайзі (незалежної компанії).