Ринок інновацій та розвиток ринку інноваційної діяльності у період воєнного стану (ID:702461)
Зміст
ВСТУП …………………………………..……………………………….…….. 4
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ФУНКЦІЇ РИНКУ ІННОВАЦІЙ ТА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ……. …………………… 6
1.1. Основна характеристика ринку інновацій та інноваційної діяльності..... 6
1.2.Правове забезпечення інноваційного розвитку в Україні………..……… 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА …………………………………………………………..… 15
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства ……………..………. 15
2.2. SWOT- аналіз підприємства…………..……………………………...…… 20
2.3. Аналіз інноваційної діяльності підприємства…………………………… 23
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РИНКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ... 25
3.1. Проблеми забезпечення стійкого інноваційного розвитку на підприємстві……………………………………………………………………. 25
3.2. Проект забезпечення стійкого інноваційного розвитку………………… 28
3.3. Рекомендації щодо удосконалення ринку інноваційної діяльності в Україні у період воєнного стану………………………………...……………. 32
ВИСНОВКИ ………………………………………...……….………………… 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………..……. 36
Зразок роботи
ВСТУП
У сучасних ринкових умовах та посилення конкурентоспроможності все більшого значення для розвитку підприємства набувають інновації. Інноваційна діяльність являє собою складні процеси створення, використання та реалізацію новоотриманих ідей та знань з метою отримання конкурентних переваг та збільшення прибутку. Зокрема, інноваційна діяльність становить одну з найсуттєвіших складових, які дозволяють підприємству займати стійкі позиції на ринку і отримувати переваги серед конкурентів. Визначальна роль інноваційних процесів відіграє важливе місце в сучасній економіці, визначення та врахування цих особливостей є неодмінною умовою забезпечення ефективності економічної стратегії підприємства.
Актуальність курсової роботи полягає в доцільності та необхідності подальшого розвитку ринку інновацій, наукових та практичних підходів до вдосконалення аналізу інноваційної діяльності підприємства, що розвивається, з метою орієнтації напрямів стратегічного розвитку і задоволення потреб.
Метою курсової роботи є обґрунтування теоретико-практичних основ інноваційного розвитку та розробка практичних рекомендацій, спрямованих на поліпшення управління інноваційним розвитком підприємства та рекомендації щодо удосконалення ринку інноваційної діяльності в Україні у період воєнного стану. Мета дослідження зумовила постановку і вирішення наступних завдань:
визначити основну характеристику ринку інновацій та інноваційної діяльності;
визначення правового забезпечення інноваційного розвитку в Україні;
визначити принципи та методи ціноутворення;
аналізувати ринок та інноваційну діяльність підприємства;
проведення аналізу факторів інноваційного розвитку підприємства;
дослідження проблеми забезпечення стійкого інноваційного розвитку на підприємстві;
розроблення проекту забезпечення стійкого інноваційного розвитку;
розроблення рекомендації щодо удосконалення ринку інноваційної діяльності в Україні у період воєнного стану
Об’єктом дослідження виступає зовнішнє та внутрішнє середовище діяльності підприємства, інноваційна діяльність та шляхи забезпечення стійкого інноваційного розвитку. В межах об’єкту, предметом дослідження визначено забезпечення стійкого інноваційного розвитку підприємства ТОВ «МСС Україна» шляхом впровадження інноваційного проекту.
У процесі виконання курсової роботи використані різноманітні наукові методи дослідження. Для розгляду поглядів на сучасний стан проблеми стійкого інноваційного розвитку на вітчизняних підприємствах були використані методи порівняння, аналізу та групування.
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ФУНКЦІЇ РИНКУ ІННОВАЦІЙ ТА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
1.1. Основна характеристика ринку інновацій та інноваційної діяльності
Ринок інновацій – це форма економічних відносин між власником інтелектуальної власності та покупцем права володіння, користування й розпорядження, у результаті яких відбувається еквівалентний обмін платоспроможного попиту покупця на споживчу цінність, що міститься в інноваційній продукції
Головними об'єктами ринку інновацій є:
1. Результати науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, які оформлені у вигляді аналітичного звіту, узагальненого опису способу, конструкторської та технічної документації.
2. Матеріальні активи, що становлять собою певні товари-інновації.
3. Нематеріальні активи, подані у вигляді послуг, пов'язаних із супроводженням інноваційної діяльності, а також нові знання та досвід.
Виходячи зі специфіки основних об'єктів сам ринок інновацій має також певні особливості .
1. Характеризується великим різноманіттям товарів – інноваційних проектів і продуктів.
2. Є нееластичним через обмежений вплив цінової політики та обсяг збуту.
3. Є вторинним щодо товарного ринку, тобто попит на інновації визначається попитом на товари, вироблені з використанням інновації, тому обсяг ринку інновацій значною мірою залежить від інноваційної активності економіки на макро та мікрорівні.
4. Вартість і ціна нововведень на ринку формується під впливом економічної результуючої факторів конкретного виробництва, а не лише від величини сукупного попиту та пропозиції.
Інші роботи з даної категорії: