Створення бази даних для забезпечення експрес-доставки в м.Рівне компанією «Нова Пошта» (ID:195178)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..4
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС СФЕРИ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………5
1.1 Детальний опис об’єкту проектування…………………………………………5
1.2 Обґрунтування кінцевої мети використання та визначення кола користува-чів інформаційної системи…………………………………………………………10
1.3 Аналіз досвіду розробки подібних систем……………………………………10
1.4 Опис структури бази даних на мові об’єктно-орієнтованого моделювання UML…………………………………………………………………………...…….11
РОЗДІЛ 2 СТВОРЕННЯ БАЗИ ДАНИХ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ MS ACCESS……………………………………………..……..14
2.1 Схема даних бази даних…………………………………………………….….16
2.2 Структура таблиць бази даних…………………..…………………………….17
2.3 Форми бази даних………………………………………………………………18
2.4 Макроси і модулі бази даних…………………………………………………..19
2.5 Запити та звіти………………………………………………………...………..20
РОЗДІЛ 3 Створення цифрової карти на основі даних з бази даних……………23
РОЗДІЛ 4 Створення бази геопросторових даних у PostgreSQL/PostGIS…..….26
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..…….32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………..34
Зразок роботи
Сучасне життя неможливе без ефективного керування. Важливою категорією керування є системи обробки інформації, від яких багато в чому залежить ефективність роботи будь-якого підприємства. Дана система повинна забезпечувати одержання загальних звітів за підсумками роботи, дозволяти легко визначати тенденції зміни найважливіших показників, забезпечувати одержання інформації, критичної за часом, без істотних затримок, виконувати точний і повний аналіз даних.
За останні десятиліття розвиток технології баз даних призвело до створення досить потужних і зручних в експлуатації програм. Вони являють собою зручний і надійний спосіб зберігання номенклатурних даних продукції, відомостей про клієнтські бази та іншої інформації, чиї обсяги перевищують можливості обліку за допомогою звичайних таблиць.
Предметною областю даної курсової роботи є проектування та розробка бази даних компанії «Нова Пошта». Система включає в себе відомості про поштові відділення, клієнтів і накладні поштових відправлень.
Про гостроту проблеми, що розглядається говорить той факт, що більшу
частину свого часу адміністрація та робітники витрачають на оформлення відправлень, а так само на пошук інформації про графік роботи відділень, дані про відправників, отримувачів та про стан доставки посилок.
Внесення всіх цих даних в єдину базу дозволить систематизувати їх, а також спростити співробітникам доступ до необхідної для роботи інформації, що в наслідок тягне за собою заощадження часу, потрібних для вилучення необхідних відомостей, що повинно позитивно позначитися на ефективності роботи компанії. Тому дана тема є актуальною і використання баз даних для спрощення роботи багатьох підприємств, організацій набуло широкого поширення в сучасному світі.
Кінцевою метою розробки бази даних компанії «Нова Пошта» та автоматизованої системи для роботи з нею є підвищення якості обслуговування клієнтів і пришвидшення доставки відправлень.
Інші роботи з даної категорії: