0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості перевезення небезпечних вантажів на контейнеровозах з урахуванням особливостей маршруту переходу» (ID:743650)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 98
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ Вступ Актуальність роботи Розділ 1. Аналіз літератури та небезпечних вантажів 1.1 Аналіз літератури 1.2 Проблеми безпеки вантажоперевезень небезпечних вантажів на прикладі порту Гданськ і Гдиня 1.3 Інформація про безпечне поводження з вантажами 1 класу небезпеки 1.4 Захід судна в порт Гданська з небезпечними вантажами 1.5 Правила поведінки при виникненні надзвичайної ситуації при поводженні з небезпечними вантажами класу Висновки до розділу 1 Розділ 2 Забезпечення безпечного рейсу судна 2.1 Перевезення небезпечних вантажів на прикладі контейнеровоза MSC 2.2 Стійкість судна MSC Висновки до розділу 2 Розділ 3 Вантажні операції з на прикладі судна MSC 3.1 Методика вивантаження та завантаження контейнерів з небезпечним вантажем. Висновок до розділу 3 Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Згідно зі статистикою аварій суден, судна стали рідше зазнавати аварій і з кожним роком кількість цих трагедій стрімко зменшується. У 2021 році світовий флот втратив 46 суден, що майже вдвічі менше, ніж показник 2020 року в 98 суден, і на 55% менше, ніж в середньому за останні десять років - 104 судна. Це пов'язано з різними причинами, однією з яких є неправильне перевезення небезпечних вантажів морем, особливо на контейнеровозах. Адже одну з головних ролей в цьому відіграє людський фактор, який може привести до фатальних наслідків. Перевезення небезпечних вантажів є невід'ємною частиною в морській галузі і має свій звід правил і вимог, але далеко не кожен має уявлення і розуміння того, про що ці закони. Існують різні конвенції і правила , які регулюють правильну експлуатацію судна в умовах перевезення небезпечних вантажів. Це регулюється такими конвенціями, як СОЛАС 74 [1], МАРПОЛ [2] і найважливішим кодом IMDG [3]. Керуючись і правильно використовуваними цими умовностями, людина і корабель мають 90% шансів , що все пройде безпечно. Дотримання Кодексу МК МПНВ забезпечує дотримання обов'язкових положень Міжнародної конвенції з безпеки людського життя на морі (Солас-74) з поправками і Міжнародної конвенції про запобігання забрудненню з суден (Marpol 73/78). У 1960 році Конференція з безпеки людського життя на морі рекомендувала урядам прийняти єдину міжнародну класифікацію перевезення небезпечних вантажів морем для доповнення положень, що містяться в Міжнародній конвенції про охорону життя на морі 1960 року. охорона життя на морі (Solas 74). Так з'явився imdg code. Резолюція, прийнята на конференції в 1960 році, підтвердила, що запропонований кодекс повинен охоплювати такі питання, як упаковка, контейнерні перевезення і зберігання, з особливим акцентом на сегрегації несумісних речовин. Робоча група Комітету з безпеки на морі ІМО почала підготовку кодексу в 1961 році, в тісній співпраці з Комітетом експертів Організації об'єднаних націй з перевезення небезпечних вантажів, який в доповіді 1956 року встановив мінімальні вимоги до перевезення небезпечних вантажів усіма видами транспорту. Договір про міжнародне морське перевезення небезпечних вантажів. Imdg [3] був розроблений як єдиний міжнародний договір про перевезення небезпечних вантажів морським транспортом і охоплює упаковку, контейнерні перевезення і зберігання, з особливим акцентом на сегрегації несумісних речовин. З моменту свого прийняття Четвертою Асамблеєю ІМО в 1965 році Imdg зазнав багато змін, як за зовнішнім виглядом, так і за змістом, щоб йти в ногу з постійно мінливими потребами галузі. Також організація ІМО спільно з агентствами ООН розробила безліч конвенцій і правил, на які компанії повинні посилатися, щоб виконувати безпечні перевезення. Одне з таких правил відноситься до одного з дуже важливих пунктів в контейнерних перевезеннях, закріпленні і розподілі вантажу на борту судна.