0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудит (ID:1042037)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 36
Рік виконання: 2023
Вартість: 160
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Організація і методика аудиту нематеріальних активів СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 1 Під час здійснення аудиторської перевірки розрахунків з постачальниками підприємства було виявлено такі операції (табл. 1): 1. Підприємство закупило: Запчастини для ремонту обладнання на суму, тис. грн. 25,8 В т.ч. ПДВ 4,3 Паливо, тис. грн. 7,8 В т.ч. ПДВ 1,3 Витрати на транспортування запчастин, тис. грн. 1,14 В т.ч. ПДВ 0,19 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 207 631 25,8 641 631 4,3 631 311 25,8 203 311 6,5 641 631 1,3 631 311 7,8 631 311 1,08 2. Підприємством здійснено передоплату за будівельні матеріали. Через кілька днів було отримано виробничі запаси, які були доставлені власним вантажним автомобілем. Вартість будівельних матеріалів становить Вартість матеріалів у сумі, тис. грн 33,99 В т.ч. ПДВ, тис. грн. 6,8 Під час приймання матеріалів встановлено нестачу На суму, тис. грн 0,30 В т.ч. ПДВ, тис. грн. 0,06 3. Причиною нестачі є природна втрата виробничих запасів під час транспортування. В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 371 311 33,99 205 631 40,78 644 631 6,8 947 631 0,36 641 631 0,06 631 371 33,68 Необхідно: 1. Скласти програму проведення аудиту розрахунків з постачальниками і підрядниками. 2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку. 3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки. 4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 2 У процесі проведення аудиту основних засобів підприємства було виявлено такі операції (табл. 2): Підприємство придбало об’єкт основних засобів за грошові кошти: Купівельна вартість, грн. 36600 В т.ч. ПДВ 6100 Витрати на доставку, грн. 180 В т.ч. ПДВ 30 Витрати на монтаж та закупку, грн. 1600 В т.ч. ПДВ 267 Витрати на відрядження директора, пов’язані з придбанням основних засобів, грн. 150 Витрати на оплату відсотків за кредит, за рахунок якого придбані основні засоби 110 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 152 631 36600 641 631 6100 631 311 36600 97 685 180 641 685 30 97 685 1600 641 685 267 685 311 1780 23 372 150 152 601 110 10 152 36710 2. Підприємство в звітному періоді здійснило заміну деталей на вантажному автомобілі, що використовується для транспортування готової продукції. Частину знятих деталей оприбутковано на суму грн. 235 продано в цьому ж звітному періоді за ціною реалізації (разом з ПДВ) на суму грн. 318 Вартість замінених запчастин становила на суму грн. 473 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 93 207 473 207 719 235 361 712 318 943 207 235 712 791 318 719 791 235 791 93 473 3. Під час капітального будівництва виробничого приміщення підприємства: Використано будматеріалів на суму (в т. ч. ПДВ), тис. грн. 24,6 Витрати на оплату праці та соціальні заходи, тис. грн. 1,9 Витрати на оплату монтажних робіт, тис. грн. 12,6 В т.ч. ПДВ, тис. грн. 2,1 Витрати на державну реєстрацію, тис. грн. 0,2 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 205 631 24,6 641 631 4,1 23 205 24,6 977 661,65 1,9 977 685 12,6 641 685 2,1 977 685 0,2 4. Підприємство безоплатно отримало об’єкт основних засобів: Вартістю, тис. грн. Витрати на транспортування та монтаж безоплатно отриманих основних засобів, тис. грн. 1,14 В.т. ПДВ, тис. грн. 0,19 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 10 745 7,8 10 631 1,14 641 631 0,19 631 311 1,14 Необхідно: 1. Скласти програму проведення аудиту основних засобів. 2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку. 3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки. 4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ 3 У процесі проведення аудиту виробничих запасів підприємства було виявлено такі операції (табл. 3): 1. Була проведена інвентаризація на складі паливно-мастильних матеріалів, у результаті чого встановлено: Кількість ПММ за даними інвентаризації становила, л: Дизельне пальне 550 Бензин АІ-95 316 Бензин АІ-92 263 Бензин АІ-80 684 Кількість ПММ за даними обліку становила, л: Дизельне пальне 561 Бензин АІ-95 316 Бензин АІ-92 255 Бензин АІ-80 693 Середня ціна без ПДВ, грн.: Дизельне пальне 49,4 Бензин АІ-95 50,17 Бензин АІ-92 49,77 Бензин АІ-80 49,37 У пояснювальній записці завідувач складом причин цих відхилень не назвав. В бухгалтерії підприємства було зараховано як пересортицю по бензину АІ-92 та бензину АІ-76: 2. Підприємство закупило матеріали для виробництва продукції: На суму, грн. 1900 В т.ч. ПДВ, грн. 317 витрати на транспортування склали, грн. 315 В т.ч. ПДВ, грн. 53 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума, грн. 371 311 1900 208 631 1900 631 371 1900 371 311 315 208 631 315 644 631 53 Необхідно: 1. Скласти програму проведення аудиту виробничих запасів. 2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку. 3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки. 4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Організація і методика аудиту нематеріальних активів СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 1 Під час здійснення аудиторської перевірки розрахунків з постачальниками підприємства було виявлено такі операції (табл. 1): 1. Підприємство закупило: Запчастини для ремонту обладнання на суму, тис. грн. 25,8 В т.ч. ПДВ 4,3 Паливо, тис. грн. 7,8 В т.ч. ПДВ 1,3 Витрати на транспортування запчастин, тис. грн. 1,14 В т.ч. ПДВ 0,19 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 207 631 25,8 641 631 4,3 631 311 25,8 203 311 6,5 641 631 1,3 631 311 7,8 631 311 1,08 2. Підприємством здійснено передоплату за будівельні матеріали. Через кілька днів було отримано виробничі запаси, які були доставлені власним вантажним автомобілем. Вартість будівельних матеріалів становить Вартість матеріалів у сумі, тис. грн 33,99 В т.ч. ПДВ, тис. грн. 6,8 Під час приймання матеріалів встановлено нестачу На суму, тис. грн 0,30 В т.ч. ПДВ, тис. грн. 0,06 3. Причиною нестачі є природна втрата виробничих запасів під час транспортування. В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 371 311 33,99 205 631 40,78 644 631 6,8 947 631 0,36 641 631 0,06 631 371 33,68 Необхідно: 1. Скласти програму проведення аудиту розрахунків з постачальниками і підрядниками. 2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку. 3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки. 4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 2 У процесі проведення аудиту основних засобів підприємства було виявлено такі операції (табл. 2): Підприємство придбало об’єкт основних засобів за грошові кошти: Купівельна вартість, грн. 36600 В т.ч. ПДВ 6100 Витрати на доставку, грн. 180 В т.ч. ПДВ 30 Витрати на монтаж та закупку, грн. 1600 В т.ч. ПДВ 267 Витрати на відрядження директора, пов’язані з придбанням основних засобів, грн. 150 Витрати на оплату відсотків за кредит, за рахунок якого придбані основні засоби 110 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 152 631 36600 641 631 6100 631 311 36600 97 685 180 641 685 30 97 685 1600 641 685 267 685 311 1780 23 372 150 152 601 110 10 152 36710 2. Підприємство в звітному періоді здійснило заміну деталей на вантажному автомобілі, що використовується для транспортування готової продукції. Частину знятих деталей оприбутковано на суму грн. 235 продано в цьому ж звітному періоді за ціною реалізації (разом з ПДВ) на суму грн. 318 Вартість замінених запчастин становила на суму грн. 473 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 93 207 473 207 719 235 361 712 318 943 207 235 712 791 318 719 791 235 791 93 473 3. Під час капітального будівництва виробничого приміщення підприємства: Використано будматеріалів на суму (в т. ч. ПДВ), тис. грн. 24,6 Витрати на оплату праці та соціальні заходи, тис. грн. 1,9 Витрати на оплату монтажних робіт, тис. грн. 12,6 В т.ч. ПДВ, тис. грн. 2,1 Витрати на державну реєстрацію, тис. грн. 0,2 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 205 631 24,6 641 631 4,1 23 205 24,6 977 661,65 1,9 977 685 12,6 641 685 2,1 977 685 0,2 4. Підприємство безоплатно отримало об’єкт основних засобів: Вартістю, тис. грн. Витрати на транспортування та монтаж безоплатно отриманих основних засобів, тис. грн. 1,14 В.т. ПДВ, тис. грн. 0,19 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума 10 745 7,8 10 631 1,14 641 631 0,19 631 311 1,14 Необхідно: 1. Скласти програму проведення аудиту основних засобів. 2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку. 3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки. 4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ 3 У процесі проведення аудиту виробничих запасів підприємства було виявлено такі операції (табл. 3): 1. Була проведена інвентаризація на складі паливно-мастильних матеріалів, у результаті чого встановлено: Кількість ПММ за даними інвентаризації становила, л: Дизельне пальне 550 Бензин АІ-95 316 Бензин АІ-92 263 Бензин АІ-80 684 Кількість ПММ за даними обліку становила, л: Дизельне пальне 561 Бензин АІ-95 316 Бензин АІ-92 255 Бензин АІ-80 693 Середня ціна без ПДВ, грн.: Дизельне пальне 49,4 Бензин АІ-95 50,17 Бензин АІ-92 49,77 Бензин АІ-80 49,37 У пояснювальній записці завідувач складом причин цих відхилень не назвав. В бухгалтерії підприємства було зараховано як пересортицю по бензину АІ-92 та бензину АІ-76: 2. Підприємство закупило матеріали для виробництва продукції: На суму, грн. 1900 В т.ч. ПДВ, грн. 317 витрати на транспортування склали, грн. 315 В т.ч. ПДВ, грн. 53 В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином: Дт Кт Сума, грн. 371 311 1900 208 631 1900 631 371 1900 371 311 315 208 631 315 644 631 53 Необхідно: 1. Скласти програму проведення аудиту виробничих запасів. 2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку. 3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки. 4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку Висновки Список літератури