0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудит (ID:178379)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 5
Рік виконання: 2016
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
1. Товариство придбало офісні меблі вартістю 4800 грн. (в т.ч. ПДВ). Оплатило витрати за доставку меблів у сумі 360 грн. (в т.ч. ПДВ). Оплатило витрати на складання і встановлення меблів у сумі 240 грн. (в т.ч. ПДВ). В бухобліку підприємства було зроблено такі записи: Дт Кт Сума, грн. 10 63 4800 63 31 4800 685 31 360 10 66,65 250 2. На 1.01.2016 р. на складі знаходилось в залишку готової продукції (ГП) 55 одиниць, виробнича собівартість яких 80 грн. за одиницю. 5.01.2016 р. на склад надійшло 100 одиниць ГП, виробнича собівартість яких 90грн. за одиницю. 11.01.2016 р. підприємство відвантажило покупцеві 115 одиниць ГП. Доход від реалізації ГП склав 15000 грн. без ПДВ. Перевірити правильність оцінки використаної ГП та визначення фінансового результату, при умові застосування методу FIFO. Дт Кт Сума, грн. 361 701 15000 701 641 2500 901 26 9800 701 791 12500 791 901 9800 311 361 15000 3. Підприємство має кредиторську заборгованість в сумі 2000 дол. США по курсу НБУ 24,0 грн. за 1 дол. США. Заборгованість протягом звітного періоду не погашалась. Курс НБУ на кінець звітного періоду склав 24,04 грн. за 1 дол. США. В бухобліку були проведені наступні записи: Дт Кт Сума, грн. 362 714 800 714 791 800 4. Авансові звіти на відрядження в межах території України затверджує головний бухгалтер, а в зарубіжні країни – директор підприємства. До авансових звітів підзвітних осіб прокладено квитки на проїзд і квитанції на проживання в готелях. 5. У розрахункових документах за матеріали, що надійшли на підприємство 28.03.16 р. на загальну суму 790 грн., сума ПДВ не вказана, напис “без ПДВ” відсутній. Бухгалтер Замкова Д.О. самостійно вирахувала суму ПДВ – 158 грн. і відобразила її за дебетом рахунка 64 на дату оприбуткування матеріалів на складі. 6. Підприємство придбало виробниче обладнання первинною вартістю 330 тис. грн. загальний розрахунковий обсяг виробництва визначений підприємством у розмірі 1600 тис. одиниць. Ліквідаційна вартість після його експлуатації за попередніми оцінками може становити 10 тис. грн. передбачений строк корисного використання – 4 роки. Підприємство обрало метод зменшення залишкової вартості при нарахуванні амортизації і визначено в розмірі 140000 грн. в рік. 7. Підприємство з ремонту побутової техніки передплатило на перше півріччя 2016 р. такі видання: “Бізнес - комплект”, “Урядовий кур’єр”, “Український футбол”, “Галицькі контракти”. Загальна сума передплати була віднесена на валові витрати та адміністративні витрати січня 2016 р. 8. За даними Головної книги підприємства бухгалтерські записи про нарахування витрат на оплату праці та відрахувань на заробітну плату у березні 2016 р. були такі (коефіцієнт по ЄСВ – 37 %): Дт Кт Сума, грн. 23 661 4710 92 661 7700 23 651 4067 23 656 100
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову