0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудит (ID:54834)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 36
Рік виконання: 2013
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
1.Аудит нарахування та сплати податку на додану вартість. 2.Аудит формування витрат підприємства. 3.Види аудиторських висновків. Ситуаційне завдання Практичне (ситуаційне) завдання контрольної роботи з аудиту полягає у перевірці господарських операцій, подачею рекомендацій аудитора щодо виправлення помилок в бухгалтерському обліку та підготовці аудиторського висновку за результатами аудиту господарських операцій базового підприємства (згідно варіанту контрольної роботи). Початковими залишками на підприємстві для всіх варіантів виступають: Залишки на початок перевіряючого періоду, грн. Назва рахунка Шифр рахунка Залишок на 01.01 Дебет Кредит Основні засоби 10 420850 Паливо 203 77392 Сировина і матеріали 201 964300 Запасні частини 207 19745 Незавершене виробництво 23 87200 Каса 301 12297 Поточний рахунок 311 29544240 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 631 715708 Розрахунки з підзвітними особами 372 182 Розрахунки з іншими дебіторами 377 192730 Статутний капітал 40 29160500 Резервний капітал 43 780400 Додатковий капітал 42 64464 Короткострокові позики 60 597500 Баланс х 31318754 31318754 Таким чином, необхідно: − відкрити рахунки і сформувати початкові залишки; − відобразити фактичні господарські операції згідно вихідних даних перевіряючого підприємства; − перевірити законність здійснених господарських операцій на підприємстві; − виявити помилки (перекручення) в бухгалтерському обліку, при необхідності здійснити коригування та виправити проводки, а також сформувати баланс на кінець періоду; − за результатами перевірки підготувати аудиторський висновок. Підприємство № 10 Дата Зміст господарських операцій Сума, грн. Кореспонденція рахунків за даними обліку підприємства Дебет Кредит 04.01 За чеком КД 145541 з поточного рахунку отримано кошти в касу підприємства для виплати заробітної плати 99040,00 301 311 04.01 За видатковим касовим ордером видано заробітну плату підприємства 99040,00 661 301 12.02 За чеком КД 145542 з поточного рахунку отримано кошти в касу підприємства на видачу позики для індивідуального будівництва, що буде видана за рахунок підприємства 50000,00 301 311 13.04 Повернуто в касу підприємства Грибом В.М. невикористану підзвітну суму 254,00 301 371 15.03 Видано з каси під звіт Кузубу І.І. 103,00 371 301 02.01 Зарахована виручка на р/рах. від реалізації згідно договору 1254 від ТОВ "Агрус" (в т.ч. ПДВ) 13526,88 302 702 09.01 Перераховано з р/рах ТОВ "Мрія" за матеріали 14156,24 361 311 20.01 Перераховано з р/рах прибутковий податок в бюджет 2560,00 65 311 20.01 Перераховано з р/рах до пенсійного фонду 1400,00 63 311 20.01 Перераховано з р/рах до фонду соціального страхування 3254,15 36 311 22.02 Зараховано виручка на р/рах від реалізації згідно акту виконаних робіт 1245/85 (в т.ч. ПДВ) 124899,00 301 361 15.03 Зараховано виручку на р/рах від ТОВ ЛГН (в т.ч.ч ПДВ) 254666,28 311 361 30.03 Знято з р/рах за розрахунково касове обслуговування 1250,66 311 92 30.03 Перераховано з р/рах податок на прибуток за минулий період 36985,00 63 311 30.03 Перераховано з р/рах ПДВ в бюджет 4698,00 64 311 30.03 Нараховано ФОП на підприємстві (АУП-38200,00, вир.від-31400,87) 69600,87 92 66 30.03 Утримано прибутковий податок з ФОП 9560,00 65 66 30.03 Нараховано до пенсійного фонду (утримання 2%-3400,00; нарах-ня 32%-7000,00) 11400,00 92 65 30.03 Нараховано до фонду соціального страхування (утримання 0,5%- 4600,00; нарах-ння:1,5%-6500,00; 4%-12154,15) 23254,15 26 65 14.01 Отримано матеріали (н.1565) в т.ч. ПДВ 7560,00 15 631 15.02 Отримано паливо (ттн.65) в т.ч. ПДВ 12654,00 201 362 12.02. Списано на виробництво матеріали 12652,00 23 201 20.03. Списано паливо в межах норм списання (АУП – 1862,65; вир від-2540,00) 4402,65 23 207 12.01 Представлено авансовий звіт директором підприємства № 25 (12.02.): добові 90,00; проживання – 44,00 матеріали 121,66 255,66 60 372 Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову