0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудит (ID:55197)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 29
Рік виконання: 2014
Вартість: 45
Купити цю роботу
Зміст
Варіант 1 1. Підприємство придбало виробниче обладнання первинною вартістю 330 тис. грн. загальний розрахунковий обсяг виробництва визначений підприємством у розмірі 1600 тис. одиниць. Ліквідаційна вартість після його експлуатації за попередніми оцінками може становити 10 тис. грн. передбачений строк корисного використання – 4 роки. Підприємство обрало кумулятивний метод для нарахування амортизації. За підрахунками бухгалтерії річна норма амортизації (за перший рік) склала – 202000 грн. 2. Одержані від постачальника МШП, строк корисного використання яких більше операційного циклу. Купівельна вартість МШП – 1200 грн. (в т.ч. ПДВ). Витрати по доставці МШП становили 360 грн. (в т.ч. ПДВ). Оплата постачальнику за МШП була здійснена минулого кварталу. Організації, що здійснювала доставку, заплатили одразу після виконання нею роботи. В бухобліку підприємства дані операції було відображено : Дт Кт Сума, грн. 22 631 1000 641 631 200 949 685 300 641 685 60 685 311 360 3. Касовий звіт касир здавала один раз на п’ять днів. Підприємство щоденно здійснює операції на суму не більше ніж 160 грн. у касовій книзі є підчищення, виправлення. Каса знаходиться в приміщенні бухгалтерії, де для неї відведено дерев’яну шафу. Оригінали та дублікати ключів від якої зберігається у касира. 4. Дані про розрахунки з підзвітними особами по відрядженнях за квітень 2012 р.: № Прізвище, ініціали Термін відряджен-ня Авансовий звіт Видача авансів фактично Остаточні розрахунки з підзвітними особами Да- та Сума Да- та Сума Здано до каси Одержано з каси Дата Сума Дата Сума 1 Петренко К.І. 3.04-9.04 10.04 130,50 2.04 92,50 - - 17.04 37,5 2 Кудін В.О. 16.04-27.04 04.05 184,00 10.04 94,00 - - 16.04 110,00 3 Колос Т.О. 2.04-6.04 09.04 77,00 30.03 187,00 17.04 120,00 - - 4 Дуб Д. 6.04-10.04 13.04 110,00 - - - - 17.04 110,00 5 Шаров В.Т. 6.04-10.04 20.04 140,00 03.04 280,00 20.04 140,00 - - 6 Ясень А.І. 9.01-13.04 23.04 130,00 02.04 250,00 27.04 120,00 - - 5. На основі звернення від 16.04.2012 р. про надання тимчасової фінансової допомоги фірмі “Темп” терміном до 30.04.2012 р. у вигляді проплати рахунків постачальників фірми “Стенд” у сумі 16400,00 грн. За розпорядженням заступника директора Житньої О.Л. перераховано з поточного рахунку 17.04.2012 р. 16400,00 грн. У бухгалтерському обліку відображено: Дт 361 Кт 311 на суму 16400,00 грн. 6. Дані пор залишки депонентської заборгованості працівників підприємства станом на 01.01.2012 р., грн.: Показники Період існування заборгованості до 1 року до 2 років до 3 років понад 3 роки 1. Штатний персонал підприємства 2500 1900 800 600 2. Позаштатні працівники - 450 200 - 3. Усього по підприємству 2500 2350 1000 600 7. До складу транспортно – заготівельних витрат за квітень 2012 р. включено: оплата залізничного тарифу – 2000 грн.; оплата за вантажні роботи – 600 грн.; за простій вагонів – 1400 грн.; митні податки та збори – 1100 грн.; проценти за кредит – 1500 грн.; комісійні послуги – 500 грн. Усього – 7100 грн. 8. У квітні 2012 р. на загальну суму 4200 грн. оприбутковано ТМЦ, які надійшли від фірми “Темп”. Підприємство вчасно не розрахувалось за них з постачальником. Своєчасно не сплачені постачальнику суми ПДВ (840 грн.) віднесені в дебет 64 рахунка.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову