0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудит (ID:835597)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 2
Рік виконання: 2023
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 ТОВ «Веладок» у вересні 2021р. відвантажило товар (спортивні костюми) на суму 1299 грн. В обліку були зроблені такі записи: Дебет 22 – Кредит 631 – 1082,5 грн.; Дебет 644 Кредит 631 – 216,5 грн. Необхідно: 1) Визначити перелік документів (нормативно – правові акти, звітність, облікова інформація тощо), необхідних аудитору для проведення перевірки; 2) Перевірити правильність зроблених бухгалтерських записів; 3) У разі виявлення відхилень оцінити їх вплив на показники фінансової звітності; 4) Дати оцінку ситуації, що склалася, та зробити висновки для підготовки аудиторського висновку. Завдання 2 ТОВ «Арометеус» відвантажило підприємству ТОВ «Сігма» дизельне паливо, вартість якого, з урахуванням ПДВ становила 2010 грн. За даними документів його облікова ціна становила 1650 грн. В обліку підприємства Дт 901 Кт 206 – 2010 грн Дт 26 Кт 701 – 2010 грн Дт 631 Кт 26 – 2010 грн Необхідно: 1) визначити перелік документів, необхідних аудитору для проведення перевірки; 2) перевірити правильність зроблених бухгалтерських записів; 3) у разі виявлення відхилень оцінити їх вплив на показники фінансової звітності.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1 ТОВ «Веладок» у вересні 2021р. відвантажило товар (спортивні костюми) на суму 1299 грн. В обліку були зроблені такі записи: Дебет 22 – Кредит 631 – 1082,5 грн.; Дебет 644 Кредит 631 – 216,5 грн. Необхідно: 1) Визначити перелік документів (нормативно – правові акти, звітність, облікова інформація тощо), необхідних аудитору для проведення перевірки; 2) Перевірити правильність зроблених бухгалтерських записів; 3) У разі виявлення відхилень оцінити їх вплив на показники фінансової звітності; 4) Дати оцінку ситуації, що склалася, та зробити висновки для підготовки аудиторського висновку. Завдання 2 ТОВ «Арометеус» відвантажило підприємству ТОВ «Сігма» дизельне паливо, вартість якого, з урахуванням ПДВ становила 2010 грн. За даними документів його облікова ціна становила 1650 грн. В обліку підприємства Дт 901 Кт 206 – 2010 грн Дт 26 Кт 701 – 2010 грн Дт 631 Кт 26 – 2010 грн Необхідно: 1) визначити перелік документів, необхідних аудитору для проведення перевірки; 2) перевірити правильність зроблених бухгалтерських записів; 3) у разі виявлення відхилень оцінити їх вплив на показники фінансової звітності.