0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«ОРГАНІЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ» (ID:941127)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 47
Рік виконання: 2023
Вартість: 214
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..............3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АУДИТУ ДОХОДІВ…………………..5 1.1 Суть і економічний зміст аудиту доходів…………………………….5 1.2 Нормативно – правова база аудиту доходів………………………..…8 РОЗДІЛ ІІ. АУДИТ ДОХОДІВ І ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ АФ «КОСІВЩИНСЬКА»…………………………………...13 2.1 Загальна характеристика ТОВ АФ «Косівщинська»……………….13 2.2 Аналіз складу та структури активів і пасивів ТОВ АФ «Косівщинська»………………………………………………………………….14 2.3 Аналіз ефективності використання фінансових ресурсів ТОВ АФ «Косівщинська»………………………………………………………………….16 2.4 Аналіз використання оборотних коштів………………………….…18 2.5 Аналіз платоспроможності і фінансової стійкості ТОВ АФ «Косівщинська»………………………………………………………………….22 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ АУДИТУ ДОХОДІВ………………………………………………………………………...28 3.1 Впровадження внутрішнього аудиту, як напрям удосконалення аудиту доходів ………………………………………………………………..…28 3.2 Шляхи покращення аналітичності інформаційного забезпечення аудиту доходів…………………………………………………………………...29 3.3 Використання інформаційних технологій, як шлях удосконалення аудиту доходів…………………………………………………………………...31 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...36 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В сучасних умовах економічного розвитку відбуваються великі зміни в механізмі функціонування підприємств, що обумовлено реформами, які проводяться в Україні. Облік і аудит повинні забезпечувати прозорість у формуванні фінансових результатів, основними складовими яких є доходи і витрати підприємства, що відображаються в облікових регістрах та фінансовій звітності. Oтримaння прибyткy є головною метою діяльності підприємства. Для забезпечення належного протікання процесів формування результатів діяльності суб’єктів господарювання в сучасних умовах зростає роль обліку, аналізу та аудиту доходів і результатів діяльності підприємств, як джерел необхідних даних. Провідна роль у вирішені питань визначення й оптимізації величини фінансових результатів належить бухгалтерському обліку та економічному контролю, адже можливість отримання найбільшого економічного ефекту при найменших витратах, значною мірою залежить від того, наскільки оперативно і точно підприємство здійснює облік та контроль власних доходів та витрат. Актуальність і важливість аудиту доходів підприємства важко переоцінити. Всі дані поточного обліку та звітності самі по собі не можуть дати відповіді на запитання користувачів даної інформації. Ці дані повинні бути оброблені за допомогою спеціальних прийомів, що застосовуються в аналізі та аудиті, аби отримати потрібні дані про економічне становище підприємства, що дозволяє керівництву приймати економічно обґрунтовані управлінські рішення. Також до користувачів інформації про доходи підприємства входять банки, яких цікавить платоспроможність підприємства та ризик неповернення займаних засобів, постачальники товарно-матеріальних цінностей при підписанні договорів. Значну увагу щодо інформації про дохідність підприємства