0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування і виконання місцевих бюджетів України (ID:267924)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Бюджетна система
Сторінок: 130
Рік виконання: 2018
Вартість: 5000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ I. МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ, ЯК СКЛАДОВА БЮДЖЕТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ……..…………………………………………………….……………… 1.1 Суть та значення місцевого бюджету……………………………………..….. 1.2 Джерела формування місцевого бюджету………………………….………. 1.3 Роль місцевого бюджету в соціально-економічному розвитку регіонів…………………………………………………………………………. Висновки ло розділу 1…………………………………………………………. РОЗДІЛ II. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ ТА ЙОГО РОЛЬ В РОЗВИТКУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ……………….……..……... 2.1 Соціально-економічна характеристика Закарпатської області……..…..…. 2.2 Аналіз виконання дохідної частини місцевого бюджету та її роль в розвитку регіону……………………………………….. ………………………………… 2.3 Міжбюджетні відносини в формуванні місцевих бюджетів………..………. Висновки ло розділу 2…………………………………………………….……. РОЗДІЛ III. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ ТА ЇХ РОЛЬ В РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ ………………………………….….…………….....….. 3.1 . Оптимізація виконання місцевого бюджету території..………..…...……… 3.2 . Міжнародний досвід розвитку місцевих бюджетів та можливе його використання в Україні..…………………………………………….………. . Висновки ло розділу 3………………………………………………………… ВИСНОВКИ ……………………………………..…………………..……….…… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….…........ ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми дослідження. Проблеми, пов’язані з наповненням місцевих бюджетів в Україні і реалізацією бюджетних прав органів місцевого самоврядування набули особливої гостроти. Українська держава поступово проводила законодавчу, організаційну роботу, пов’язану з формуванням та подальшим розвитком місцевого самоврядування і розробкою механізмів його забезпечення. Однак негативний досвід попередніх років, а також допущені власні помилки, недоліки та прорахунки негативно відображалися на результатах діяльності інститутів місцевої влади. Сьогодні питання децентралізації бюджетної системи України виходять на перший план, адже фінансова децентралізація є однією з фундаментальних умов незалежності та життєздатності органів місцевої влади: децентралізація процесів ухвалення рішень збільшує можливості участі місцевої влади у розвитку підконтрольної їй території; фіскальна децентралізація сприяє ефективному забезпеченню суспільними послугами шляхом ретельнішого узгодження видатків органів влади з місцевими потребами і уподобаннями. Але реалізація законодавчо закріпленого права кожного адміністративно-територіального утворення на економічну самостійність неможлива без наявності у кожного органу влади власного бюджету і права його складання, затвердження і виконання без втручання ззовні. А це означає, що кожен орган влади повинен володіти своїми фінансовими джерелами, достатніми для організації управління економікою і соціальною сферою на своїй території. Одночасно з цим він повинен володіти відносною самостійністю в управлінні податками та іншими обов’язковими платежами, що надходять до відповідного бюджету. Тому саме місцевим бюджетам, як основній фінансовій базі органів місцевого самоврядування, належать особливе місце в бюджетній системі нашої держави. Важлива роль відводиться місцевим бюджетам і у соціально-економічному розвитку території, адже саме з місцевих бюджетів здійснюється фінансування закладів освіти, культури, охорони здоров’я населення, засобів масової інформації; також фінансуються різноманітні молодіжні програми, видатки по упорядкуванню населених пунктів. Саме з амісцевих бюджетів здійснюються видатки на соціальний захист та соціальне населення. На жаль, в цій ланці бюджетної системи зберігається безнадійно застарілий механізм централізованого регулювання вищестоящими органами доходів місцевих бюджетів. Це позбавляє місцеві органи влади фінансової самостійності, на довгі роки закріплює залежність розвитку місцевої економіки і соціальної сфери від можливостей і бажання вищестоящих органів влади вирішувати проблеми, що знаходяться на даній території районів, міст, селищ і сіл. Таким чином, сьогодні з особливою гостротою постає проблема вироблення дієвого механізму, який би визначав нові принципи формування місцевих бюджетів, чітке розмежування функцій і повноважень усіх рівнів влади, а звідси – видатків кожного виду бюджету, і що саме головне – доходів між різними ланками бюджетної системи. При цьому питання бюджетної політики, оподаткування і міжбюджетних відносин повинні розглядатись і вирішуватись комплексно, оскільки вони тісно взаємопов’язані, і ні один із цих елементів не може бути реформованим без врахування двох інших. У науковій літературі проблеми формування та використання місцевих бюджетів досліджуються в працях провідних вітчизняних вчених: В. Бодрова, М. Деркача, О. Кириленко, І. Когут, Т. Косової, В. Кравченка, Л. Лисяк, І. Луніної , Ц. Огонь, К. Павлюк. Ці та інші питання, пов’язані з фінансовою самостійністю місцевих органів влади не є новими. Проте багато з них чекають на своє практичне вирішення. Саме ця обставина і зумовила потребу у вивчені процесу формування і виконання місцевих бюджетів, ролі планування в процесі використання коштів на виконання програм розвитку регіону на місцевому рівні. Тому, зважаючи на складність та неоднозначність проблеми, що досліджується, існують питання, які потребують поглибленого вивчення. Метою роботи є дослідження процесу формування і виконання місцевих бюджетів України. Для досягнення цієї мети ставляться такі завдання: дослідження економічного змісту місцевих бюджетів та їх ролі у соціально-економічних процесах; дослідження проблем формування і виконання місцевих бюджетів; розробка пропозицій щодо вдосконалення існуючого механізму виконання місцевих бюджетів. Предметом дипломної роботи є теоретичні та практичні аспекти формування та виконання місцевих бюджетів. Об’єкт дослідження – місцевий бюджет Закарпатської області. Теоретично-методологічну основу написання дипломної роботи складають законодавчі та нормативні акти, що стосуються питань формування та виконання місцевих бюджетів. Методи дослідження. Теоретико-методичну основу дослідження становлять сучасна економічна теорія, методи наукового пізнання та методи фінансового аналізу. У процесі дослідження застосовувались: методи теоретичного узагальнення, порівняння, синтезу – при уточненні ролі та значення місцевих бюджетів в системі місцевих фінансів, обґрунтуванні структурних складових децентралізації фінансових ресурсів та їх характеристики; абстрактно-логічний метод – для теоретичних узагальнень і висновків за матеріалами дослідження; методи статистичного та економічного аналізу, порівняння – для визначення сучасних тенденцій формування доходів та здійснення видатків місцевих бюджетів України, Запорізької області. Інформаційною базою є законодавчі та нормативно-правові документи, статистичні матеріали Міністерства фінансів України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, обласної державної адміністрації Запорізької області, наукові публікації вітчизняних та зарубіжних вчених. Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних положень щодо оптимізації місцевих бюджетів в умовах децентралізації фінансових ресурсів. Основні положення, що містять наукову новизну полягають в наступному: удосконалено визначення сутності категорії «фінансове забез¬печення місцевого самоврядування» як комплексного поняття, що охоплює сукупність фінансових ресурсів, які формуються у відповідних фондах, перебуваючи у сфері обслуговування органів місцевого самоврядування, та є основою розвитку адміністратив¬но-територіального утворення. Практичне значення одержаних результатів. Пропозиції, обґрунтовані в дипломній роботі, мають теоретичне та практичне значення в напрямі зміцнення фінансової бази місцевих бюджетів в умовах децентралізації фінансових ресурсів. Логіка та методологія дослідження обумовили структуру роботи, яка складається з трьох розділів, вступу та висновків.