0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТВОРЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ЯК ФАКТОРУ УСПІШНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ (ID:1620)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 100
Рік виконання: 2009
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи формування лояльності комерційного банку 1.1. Сутність та шляхи створення лояльності в комерційному банку 1.2. Якість банківських продуктів та послуг як важлива складова задоволення потреб споживача 1.3. Програми лояльності в банку як фактор підвищення прибутковості банку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. Визначення лояльності комерційного банку на прикладі ЗАТ «Перший Український Міжнародний банк» 2.1. Оцінка існуючої ситуації довіри населення до українських банків 2.2. Оцінка формування задоволеності і лояльності клієнтів ЗАТ «Перший Український Міжнародний банк» 2.3. Визначення дійсних програм лояльності в ЗАТ «Перший Український Міжнародний банк» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. Заходи щодо підвищення лояльності персоналу та покращенню корпоративного іміджу комерційного банку 3.1. Вплив витрат на підготовку кадрів на підвищення лояльності персоналу та на збільшення прибутку банку 3.2. Створення позитивного іміджу «Першого Українського Міжнародного банку» та банківської системи в умовах кризи Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову