0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування бренду банку (ID:234070)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 140
Рік виконання: 2017
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади формування бренду банку 1.1. Сутність бренду банку 1.2. Значення бренду банку 1.3. Організаційно-управлінські аспекти бренду банку Висновки до розділу І…………………………………………………………....... РОЗДІЛ 2. Аналіз бренду банку на прикладі банку 2.1. Механізм формування та впровадження брендуна прикладі банку 2.2. Елементи бренд-орієнтованої системи управління банку та їх зв’язок із системою управління комунікаціями на прикладі банку . 2.3.Оцінка бренду на прикладі банку . Висновки до розділу ІІ. РОЗДІЛ 3. Підвищення ефективності брендингових технологій банку 3.1.Зарубіжний досвід формування бренду банку 3.2. Розробка програми підвищення ефективності брендингу 3.3. Удосконалення механізму формування бренду Висновки до розділу ІІІ Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову