Зміст
ВСТУП
Розділ 1. СУТЬ ТА ФУНКЦІЇ БАНКІВСЬКОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
1.1 Види банківської конкуренції та їх функції
1.2 Конкурентний маркетинг банку
Розділ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКУ ВАТ "УКРЕКСІМБАНК"
2.1 Загальна характеристика ВАТ Укрексімбанк
2.2 Аналіз конкурентної позиції банку на депозитному ринку
2.3 Аналіз конкурентної позиції банку на кредитному ринку
2.4 Аналіз конкурентної позиції банку на ринку цінних паперів
Розділ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ БАНКУ НА ФІНАНСОВОМУ РИНКУ
ВИСНОВКИ
Проведений у роботі аналіз конкурентної позиції ВАТ Укрексімбанк на вітчизняному ринку фінансових послуг дозволяє зробити наступні висновки.
1. Сучасна банківська система України, яка налічує понад 170 банків, які надають понад 190 різного виду фінансових послуг, перебуває в умовах жорсткої конкуренції, як внутріщньої з боку самих комерційних банків, так і зовнішньої між банками і небанківськими фінансовими інститутами. Високий рівень конкуренції у банківській системі за функціями, які вона виконує, можна розглядати як позитивне явище, яке зміцнює і стабілізує як саму банківську систему, так і економіку країни в цілому.
2. ВАТ Укрексімбанк займає міцну конкурентну позицію на депозитному ринку і на цьому ринку входить у провідну десятку українських банків. Конкурентоспроможність банку була досягнта за рахунок проведення керівництвом банку цілеспрямованої конкурентної політики і розробки спеціальних депозитних програм для клієнтів – фізичних осіб, що вигідно відрізняє цей банк на фоні його найближчих конкурентів.
3. ВАТ Укрексімбанк на вітчизняному ринку кредитування займає одне з чільних місць як за обсягом наданих кредитів, так і за рівнем впровадження кредитних програм для підприємств і фізичних осіб. У розрізі кредитування банк надає широкий спектр послуг, від надання іпотечних довгострокових кредитів до короткострокового кредитування фізичних осіб з допомогою платіжних карток.
4. Для подальшого утримання високого конкурентного рейтингу ВАТ Укрексімбанк необхідно забезпечити наступні першочергові заходи.
Направити додаткові зусилля на подальше зміцнення своєї позиції на депозитному ринку;
На основі аналізу результатів активного конкурентного маркетингу розробити нову дієву комплексну конкурентну стратегію;
Приділити спеціальну увагу роботі з власним персоналом для суттєвого підвишення рівня його кваліфікації.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ