Механізм розрахунково-касового обслуговування банку та заходи щодо його удосконалення (ID:452370)
Зміст
28vika055@ukr.net
ВСТУП…………………………………………………………………………… 5
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКУ…………………………………. 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АТ «ОЩАДБАНК»…………………….. 18
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності АТ «Ощадбанк»………………………………………………………. 18
2.2. Аналіз активних та пасивних операцій АТ «Ощадбанк» за 2016-2018 рр…………………………………………………….. 25
2.3. Аналіз розрахунково-касового обслуговування АТ «Ощадбанк» за 2016-2018 рр…………………………………… 35
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКІВ В УКРАЇНІ……………………………………………… 45
3.1. Прогнозування розвитку розрахунково-касового обслуговування банків України………………………………. 45
3.2. Перспективи вдосконалення механізму розрахунково-касового обслуговування банків з урахуванням міжнародного досвіду…………………………………………………………… 62
ВИСНОВКИ………………………………………………………… …………. 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………. 74
ДОДАТКИ………………………………………………………………………. 81
Зразок роботи
28vika055@ukr.net
Актуальність теми. В сучасних умовах розрахунково-касові операції посідають особливе місце в банківській діяльності, а також відіграють важливу роль у забезпеченні успішного перебігу економічних процесів на мікро- та макрорівні. Банківські операції щодо розрахунково-касового обслуговування юридичних і фізичних осіб є першоосновою існування будь-якої банківської установи. Оскільки саме з таких операцій починається співпраця та взаємодія з клієнтами. Саме тому, від того, наскільки якісно та ефективно банк може обслуговувати платіжний обіг клієнтів, залежатиме прийняття відповідних рішень щодо подальшої роботи у сфері операцій, які може запропонувати банк.
Дослідженням проблем щодо організації розрахунково-касового обслуговування та вдосконаленням розрахунково0касового обслуговування займаються як вітчизняні, так і зарубіжні вчені Л. Д. Батракова, О. В. Васюренко, Н. Воронная, С. Головко, В. М. Жуков, В. І. Капран, Л. М. Кіндрацька, І. В. Ковальчук, О. Г. Корнєва, В. М. Кочеткова, О. Кушнір, Н. Б. Литвин, В. І. Міщенко, А. М. Мороз, В. І. Розмош, М. І. Романова, М. В. Сабан, І. В. Сало, Г. І. Спяк, Ж. В. Устюгова, О. В. Хівренко, О. В. Яворенко. В їхніх працях досліджуються теоретичні засади розрахунково-касового обслуговування, основні проблеми та напрямки вдосконалення банківських послуг.
Однак, впровадження новітніх технологій в банківську діяльність зумовлює необхідність якісно нового розвитку розрахунково-касових операцій, відтак питання про вдосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів залишається актуальним і потребує подальших розробок і доопрацювань.
Інші роботи з даної категорії: