0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дистанційне обслуговування банками фізичних осіб (ID:86453)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 89
Рік виконання: 2015
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ В УКРАЇНІ 1.1. Сутність та види дистанційного банківського обслуговування клієнтів в Україні …………………………………………………………………………….7 1.2. Економіко-правове регулювання діяльності банків з дистанційним обслуговуванням клієнтів……………………………………………………….21 РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ПРИВАТБАНК» 2.1. Функціонування Інтернет-банкінгу в ПАТ «ПриватБанк»………...……30 2.2. Телебанкінг в ПАТ «ПриватБанк»…………………………… ……….......41 2.3. Оцінка ефективності дистанційного обслуговування клієнтів в ПАТ «ПриватБанк» …………………………………………………………………....49 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ В УКРАЇНІ 3.1. Сучасний стан та тенденції розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні …………………………………….….…...58 3.2. Перспективи розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні……………………………………………………………………………71 ВИСНОВКИ ……………...……………………………………………………...82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………………88 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову