0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування ефективної комунікаційної політики банку (ID:950200)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 80
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………… 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУ………………………........... 9 1.1. Суть поняття комунікаційної політики банку………………….… 9 1.2. Чинники впливу на комунікаційну політику банку в ринкових умовах …………………………………………………………………… 16 1.3. Економічна ефективність комунікаційної політики банку ……... 22 Висновок до розділу 1……………………………………………………… 28 РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУ НА ПРИКЛАДІ АТ «УКРЕКСІМБАНК»…….. 29 2.1. Загальна характеристика діяльності АТ «Укрексімбанк» Структура управління банком і його маркетинговою службою……. 29 2.2. Аналіз базових показників діяльності АТ «Укрексімбанк» …… 33 2.3. Аналіз маркетингового середовища АТ «Укрексімбанк»……… 44 2.4. Аналіз існуючої в банку комунікаційної політики…………….. 50 2.5. Аналіз ефективності комунікаційної політики діяльності АТ «Укрексімбанк»………………………………………………………… 55 Висновок до розділу 2………………………………………………………. 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ АТ «УКРЕКСІМБАНК»………….. 61 3.1. Стратегічні рішення в межах комунікаційної політики банку 3.2. Шляхи підвищення ефективності комунікаційної політики АТ «Укрексімбанк»…………………………………………………………. 64 Висновок до розділу 3………………………………………………………. 71 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………..…..……. 75 ДОДАТКИ…………………………………………………………..………… 80
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Динамічність розвитку ринку банківських послуг України, що характеризується гострою конкуренцією, проникненням в банківську систему України іноземних банків, перенасиченістю ринку однотипними послугами, розширенням сфери діяльності банківських установ, сприяла активізації зусиль банків щодо посилення своїх конкурентних позицій. Нестабільна економічна ситуація сприяли концентрації зусиль банків на пошуку дієвих засобів просування своїх продуктів, стимулюванні збуту, організації рекламних акцій, PR-заходів та іншого, що визначає потребу у розробці комплексу дій щодо ефективного управління маркетинговими комунікаціями банківської установи. Відповідно на сьогоднішній день головним елементом у комплексі маркетингу для банківських установ є комунікаційна політика, ефективне використання якої дозволить банку зайняти конкурентне положення на ринку, що матиме позитивний вплив на довгостроковий розвиток і доходи банку. Стратегічне значення для життєдіяльності банку має налагодження комунікацій з реальними та потенційними клієнтами, формування комплексу заходів комунікаційної політики для просування на ринок банківських продуктів і послуг. Комунікаційна політика – це один з елементів маркетингу-мікс, тому як елемент маркетингової стратегії банку необхідно ретельно планувати, організовувати, та контролювати всі комунікаційні процеси. Необхідність планування маркетингових комунікацій в банку пов’язано з тим, що споживачам дуже важко орієнтуватися на ринку банківських послуг. Тому важливим етапом в маркетинговій стратегії банку посідають маркетингові комунікації. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Враховуючи недовгу історію банківської діяльності в Україні, банки не мають достатнього рівня знань щодо банківського маркетингу. Відсутність досвіду у цій сфері діяльності спонукає провідних маркетологів України до вивчення, аналізу та розроблення рекомендацій щодо банківського маркетингу, включаючи маркетингові комунікації. Дослідженням суті, ролі, особливостей комунікаційної політики банків займались такі зарубіжні та вітчизняні вчені, як: В. І. Варцаба [10], Д. П. Гавра [14], В. В. Гірняк [16], Ю. Є. Кашкіна [23], Д. К. Ковальова [24], О. В. Кузик [26], І. О. Лютий та О. О. Солодка [27], Н. О. Маслова та Є. О. Карпенко [31], В. І. Міщенко, В. В. Крилова, М. В. Ніконова [33], М. В. Мокляк, І. В. Литвин і Г. В. Ярмош [34], Н. О. Слободянюк та О. М. Семенівська [44], А.Ф. Павленка, А.В. Войчака, С. С. Гаркавенка, Ю. В. Котелевської [38] та інших. Метою дипломної роботи є дослідження формування ефективної комунікаційної політики АТ «Укрексімбанк», визначення сутності та складових комунікаційної політики банку, а також впровадження її новітніх інструментів. Виходячи з мети дослідження, нами були поставленні наступні завдання: ‒ визначити сутність дефініції «комунікаційної політики банку» та її складові; ‒ узагальнення теоретичних дискусій щодо сутності комунікаційної політики банку, удосконалення підходів учених до визначення даного поняття та розкриття її ролі в діяльності банківської установи; ‒ охарактеризувати чинники впливу на комунікаційну політику банку в ринкових умовах; ‒ дослідити економічну ефективність комунікаційної політики банку; ‒ провести загальну характеристику діяльності АТ «Укрексімбанк» ; ‒ дослідити структуру управління банком і його маркетинговою службою; ‒ здійснити аналіз базових показників діяльності АТ «Укрексімбанк» ; ‒ проаналізувати маркетингове середовища АТ «Укрексімбанк» ; ‒ провести аналіз існуючої в банку комунікаційної політики; ‒ здійснити аналіз ефективності комунікаційної політики діяльності АТ «Укрексімбанк»; ‒ виявити напрями клієнтоорієнтованого підходу в банку; ‒ навести новітні інструменти маркетингових комунікацій банків. ‒ обґрунтування та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності системи маркетингових комунікацій в АТ «Укрексімбанк» для просування своїх продуктів на ринку. Об’єкт дослідження – процес управління АТ «Укрексімбанк» на основі комунікаційної політики. Предмет дослідження – теоретичні засади щодо комунікаційної політики банку. Інформаційною базою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, матеріали наукових конференцій і семінарів, Інтернет-ресурси з питань комунікаційної політики банків. Практична цінність цієї роботи полягає в тому, що на основі проведеного аналізу було визначено основні проблеми банку, запропоновано шляхи та альтернативи їх вирішення, а також економічно обґрунтовано одну із альтернатив, реалізація якої дозволить АТ «Укрексімбанк» здійснювати свою діяльність більш ефективно. Економічна ефективність досліджень полягає в тому, що в разі реалізації стратегічних змін, запропонованих у даній роботі, АТ «Укрексімбанк» нейтралізувати негативний вплив зовнішнього середовища на свою діяльність. Методи досліджень. Для досягнення мети роботи використані діалектичний метод, який дозволив дослідити різні сфери діяльності у взаємодії та взаємозв’язку; аналітичний метод для аналізу впливу різноманітних показників і чинників на діяльність банку та його комунікаційну політику, а також спеціальні методи: статистичний – для збору інформації, економічного аналізу масових статистичних даних з метою виявлення закономірностей розвитку банку, монографічний – обстеження й аналіз економічної діяльності АТ «Укрексімбанк» у взаємозв’язку з іншими банками. Структура дипломної роботи. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів (перший розділ – теоретична частина роботи, другий розділ – аналіз комунікаційної політики АТ «Укрексімбанк»«, третій розділ – розробка стратегії ефективної комунікаційної політики АТ «Укрексімбанк»«), висновків, списку використаної літератури, додатків.