0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ФІРМИ «НОВА ПОШТА» (ID:1046282)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 101
Рік виконання: 2024
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТА ПСИХОЛОГІЧНИХ СКЛАДОВИХ 7 1.1 Управління персоналом, концепції та моделі, їх роль у психологічних складових управління персоналу 7 1.2 Теорія та практична реалізація мотивації працівників 11 1.3 Комунікація та її вплив на ефективність управління персоналом, та вирішення конфліктних ситуацій в організації 22 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОНТЕКСТ ФІРМИ «НОВА ПОШТА» 31 2.1 Огляд діяльності та вибір методу збору даних на прикладі фірми «Нова Пошта» 31 2.2 Структура та організаційна культура на прикладі фірми «Нова Пошта» 40 2.3 Оцінка психологічних складових управління персоналом на прикладі фірми «Нова Пошта» 51 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНИХ СКЛАДОВИХ НА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ФІРМИ «НОВА ПОШТА» 68 3.1 Виявлення сильних та слабких сторін управління персоналом на прикладі фірми «Нова пошта» 68 3.2 Рекомендації для поліпшення управління персоналом на основі психологічних складових на прикладі фірми «Нова пошта» 82 3.3 Оцінка ефективності реалізації запропонованих заходів 85 ВИСНОВКИ 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 94
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Просування до цивілізованого ринку є стратегічною метою для багатьох країн, оскільки воно сприяє економічній стабілізації, встановленню ефективного законодавства, створенню конкурентного середовища та забезпеченню достатку матеріальних ресурсів для виробництва і доступності товарів для споживачів. Здебільшого західні країни з розвиненим ринком визнають, що основним фактором, що визначає конкурентоспроможність підприємства, його виживання та успіх, є якість персоналу та їхнє ставлення до праці, професіоналізм і творчість працівників. У світлі досвіду розвинених країн, західний бізнес все більше вірить у те, що невикористаний кадровий потенціал означає втрачену можливість отримання прибутку. На відміну від цього, неправильне, безграмотне використання робочої сили, експлуатація та відсутність поваги до працівників можуть призвести до прямих збитків для підприємства. Одним із ключових аспектів в цьому контексті є визнання важливості якісного управління персоналом, розвитку навичок працівників, а також сприяння творчому підходу до вирішення завдань. Високий ступінь професіоналізму та мотивації працівників визначає успішність компаній на ринку, а їхній внесок у загальний розвиток господарства може бути значним. Таким чином, розвиток якості працівників стає ключовою складовою будь-якої стратегії просування до цивілізованого ринку.
Інші роботи з даної категорії: