Феномен лідерства в публічному управлінні (ID:412904)
Зміст
ВСТУП..............................................................................................................3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ..........................................................................................................6
2. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ОСОБЛИВОСТІ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ "ВІНХОЗГРУП"..........15
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "ВІНХОЗГРУП"..15
2.2. Особливості формування лідерства в ТОВ "ВІНХОЗГРУП".............22
2.3. Сучасне лідерство в ТОВ "ВІНХОЗГРУП"..........................................29
3. ПРОБЛЕМИ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ.............................................................................34
3.1. Проблеми лідерства в публічному управлінні.....................................34
3.2. Засади розвитку лідерства в публічному управлінні..........................40
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ....................................................................48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................50
Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua
Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Зразок роботи
Формування позитивного враження є запорукою успішності у всіх сферах життя. Епоха масової інформатизації та віртуалізації суспільства зумовила і розвиток PR-технологій і зараз уже важко знайти лідера в публічному управлінні, який би не користувався послугами іміджмейкерів, спеціалістів у сфері PR. Для публічних лідерів вагоме значення відіграє їх імідж, адже це одна з найважливіших складових їх кар’єрного успіху.
Проблему феномену лідера в публічному управлінні досліджували такі вчені як Бакаєва О.А., Голіна Л.М., Ковбасюк Ю.В., Підлісна Т.В., Слюсаренко О.О., Сторожев Р.І., Хаітов П.О., Чернов С.І. та інші. У їхніх працях проаналізовано вплив лідерства однієї особи на загальну результативність, роботу служб PR у цьому напрямі та їх роль у створенні позитивного іміджу не лише окремих публічних діячів, але і всієї країни в загальному.
Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення.
Метою даної магістерської роботи є дослідження поняття, процесу та особливостей формування лідерства в публічному управлінні.
Відповідно до мети були поставлені такі завдання:
- розглянути теоретичні основи феномену лідера в публічному управлінні;
- проаналізувати основні особливості діяльності публічного лідера на прикладі лідера ТОВ "ВІНХОЗГРУП";
- визначити проблематику діяльності громадського лідера та запропонувати шляхи їх вирішення;
- зробити висновки.
Предметом роботи є лідерство в публічному управлінні.
Об’єктом роботи являється лідерство на ТОВ "ВІНХОЗГРУП".
Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі:
- системний аналіз - для деталізації і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливіші складові елементи;
- синтез - для узагальнення аспектів методики впровадження сформованого лідерського іміджу в конкретну діяльність;
- аналогія - для дослідження відповідності вітчизняної та іноземної практики;
- абстрагування - для формування узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики формування системи управління з використанням служби PR;
- конкретизація - для обґрунтування змісту лідерства;
- монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо створення сучасного лідера та розвитку його лідерських якостей.
Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми магістерської роботи.
Наукова новизна роботи полягає в розробці методики покращення та усунення недоліків у формуванні лідерських якостей керівника.
Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані службами PR при формуванні лідерського іміджу публічних діячів в Україні.
Структура магістерської роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають п’ять підрозділів, висновків, списку використаних джерел (52 найменування). Дана магістерська робота включає 9 рисунків, 1 таблицю. Загальний обсяг роботи – 57 сторінка, з яких 51 - основний текст.
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
Вияснення сутності проблематики зародження та укріплення лідерських рис характеру в публічному управлінні потребує наукового трактування термінів «лідер» і «лідерство», адже саме їх розкриття дасть змогу виявити методи подолання існуючих недоліків.
Варто зазначити, що психолого-педагогічна література термін «лідер» і «лідерство» практично не включає. До кінця ХІХ ст. – початку ХХ ст. у наукових працях ці поняття трактувалися з боку політики й економіки, і тільки в 1930-х рр. вони одержали заслужене місце в соціальній психології завдяки опублікуванню дослідницьких
Інші роботи з даної категорії: