0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Феномен лідерства в публічному управлінні (ID:412904)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 55
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП..............................................................................................................3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ..........................................................................................................6 2. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ОСОБЛИВОСТІ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ "ВІНХОЗГРУП"..........15 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "ВІНХОЗГРУП"..15 2.2. Особливості формування лідерства в ТОВ "ВІНХОЗГРУП".............22 2.3. Сучасне лідерство в ТОВ "ВІНХОЗГРУП"..........................................29 3. ПРОБЛЕМИ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ.............................................................................34 3.1. Проблеми лідерства в публічному управлінні.....................................34 3.2. Засади розвитку лідерства в публічному управлінні..........................40 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ....................................................................48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................50 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Формування позитивного враження є запорукою успішності у всіх сферах життя. Епоха масової інформатизації та віртуалізації суспільства зумовила і розвиток PR-технологій і зараз уже важко знайти лідера в публічному управлінні, який би не користувався послугами іміджмейкерів, спеціалістів у сфері PR. Для публічних лідерів вагоме значення відіграє їх імідж, адже це одна з найважливіших складових їх кар’єрного успіху. Проблему феномену лідера в публічному управлінні досліджували такі вчені як Бакаєва О.А., Голіна Л.М., Ковбасюк Ю.В., Підлісна Т.В., Слюсаренко О.О., Сторожев Р.І., Хаітов П.О., Чернов С.І. та інші. У їхніх працях проаналізовано вплив лідерства однієї особи на загальну результативність, роботу служб PR у цьому напрямі та їх роль у створенні позитивного іміджу не лише окремих публічних діячів, але і всієї країни в загальному. Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення. Метою даної магістерської роботи є дослідження поняття, процесу та особливостей формування лідерства в публічному управлінні. Відповідно до мети були поставлені такі завдання: - розглянути теоретичні основи феномену лідера в публічному управлінні; - проаналізувати основні особливості діяльності публічного лідера на прикладі лідера ТОВ "ВІНХОЗГРУП"; - визначити проблематику діяльності громадського лідера та запропонувати шляхи їх вирішення; - зробити висновки. Предметом роботи є лідерство в публічному управлінні. Об’єктом роботи являється лідерство на ТОВ "ВІНХОЗГРУП". Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі: - системний аналіз - для деталізації і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливіші складові елементи; - синтез - для узагальнення аспектів методики впровадження сформованого лідерського іміджу в конкретну діяльність; - аналогія - для дослідження відповідності вітчизняної та іноземної практики; - абстрагування - для формування узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики формування системи управління з використанням служби PR; - конкретизація - для обґрунтування змісту лідерства; - монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо створення сучасного лідера та розвитку його лідерських якостей. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми магістерської роботи. Наукова новизна роботи полягає в розробці методики покращення та усунення недоліків у формуванні лідерських якостей керівника. Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані службами PR при формуванні лідерського іміджу публічних діячів в Україні. Структура магістерської роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають п’ять підрозділів, висновків, списку використаних джерел (52 найменування). Дана магістерська робота включає 9 рисунків, 1 таблицю. Загальний обсяг роботи – 57 сторінка, з яких 51 - основний текст. 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ Вияснення сутності проблематики зародження та укріплення лідерських рис характеру в публічному управлінні потребує наукового трактування термінів «лідер» і «лідерство», адже саме їх розкриття дасть змогу виявити методи подолання існуючих недоліків. Варто зазначити, що психолого-педагогічна література термін «лідер» і «лідерство» практично не включає. До кінця ХІХ ст. – початку ХХ ст. у наукових працях ці поняття трактувалися з боку політики й економіки, і тільки в 1930-х рр. вони одержали заслужене місце в соціальній психології завдяки опублікуванню дослідницьких