Методичне забезпечення мотивування персоналу підприємства сфери послуг (ID:470696)
Зміст
ВСТУП.....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ.……………………...5
1.1 Сутність, цілі і завдання мотивування персоналу на підприємстві ……….5
1.2 Методичний інструментарій мотивування персоналу на підприємстві…14
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ «BORTNICHI HOUSE».………………………………………………………..23
2.1Характеристика кадрового забезпечення підприємства...............................23
2.2Аналіз системи мотивації праці персоналу підприємства ...........................27
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ «BORTNICHI HOUSE» ………………………………………………………37
3.1 Заходи щодо вдосконалення та підвищення мотивації персоналу в готелі «Bortnichi House» ..................................................................................................37
3.2 Впровадження методу KPI на підприємстві ...............................................44
ВИСНОВКИ .........................................................................................................50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ........................................................51
Зразок роботи
Проблеми мотивації та стимулювання персоналу розглядається доволі давно та широко обговорюється в публіцистичній і науковій літературі. Такі автори і світові вчені як: Р.Акофф, Дж.Адамс, К. Альдерфер, С.Бір, Г.Беккер, Врум, Ф.Тейлор, Е. Локк та інші, цілком успішно займалися розробкою теорій мотивацій персоналу, але тим не менше з плином часу в сучасному світі кадрова політика змушена адаптуватися під все нові і нові тенденції світової спільноти що вимагає розробки і застосування новітніх практик та технологій.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ
1.1 Сутність, цілі і завдання мотивування персоналу на підприємстві
Мотивація (від латинського «motio») - означає рух, а не потяг, як стверджують деякі. Оскільки терміни «мотивувати» й «вести» можна розуміти і використовувати в одному і тому ж значенні. Люди несуть в собі прагнення до чогось, коли стають співробітниками. Досягнення - один з його специфічних і елементарних життєвих принципів.
Мотивація як принцип управління повинна активувати, пов'язувати і направляти безпосередньо мотивацію співробітників.
У світі праці виникає питання, що спонукає людей присвятити себе певної задачі, працювати над нею, вносити особистий інтерес, ініціативу і результативність, навіть незважаючи на опір або у важких обставинах. І те, і інше можна зрозуміти, тільки якщо подумати про своїх зовнішніх обставинах, своїх особистих потребах і цінностях зі своїми очікуваннями, а також про свої здібності й досвід.
Мотиватори - це цінності і цілі, до яких варто прагнути, які викликають задоволення і можуть активувати потенц
Інші роботи з даної категорії: