Електронний журнал для учнів (ID:332220)
Зміст
ВСТУП 8
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 10
1.1 Огляд і аналіз предметної області проблеми проектування 10
1.2 Порівняльна характеристика програмних продуктів здійснення об’єкта проектування 13
1.3 Постановка завдань на кваліфікаційну роботу бакалавра 16
РОЗДІЛ 2 ІНЖЕНЕРНО-ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 18
2.1 Розробка функціональної схеми (алгоритму) роботи об’єкта проектування 18
2.2 Опис засобів розробки об’єкта проектування 19
2.3 Розробка програмного забезпечення 23
2.4 Опис роботи об’єкта проектування 31
2.5 Ергономічна оцінка функціональних компонентів проектованої комп’ютерної системи 35
2.6 Синтез і обґрунтування засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу 37
РОЗДІЛ 3 НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ 40
3.1 Методика проведення уроку-заняття 40
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
ДОДАТКИ 53
Зразок роботи
В реаліях сьогодення досить важко уявити життя без використання цифрових технологій. Без вийнятку всі сфери людської діяльності намагаються спростити доступ до послуг та інформації через використання Інтернету, тобто електронних ресурсів.
Інформаційні технології не обійшли стороною й освітню галузь, згідно чого навчальним закладам приходиться вдосконалювати навчальний процес та проводити його реорганізацію. Одним з головних завдань є модернізація системи контролю знань учнів.
Про важливість використання цифрових технологій в процесі оцінювання знань можна говорити досить багато. "Так, А. Муратов розкрив основні аспекти підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження електронного документообігу" [1, с.14]. "Т. Шаліна вивчала основні проблеми формування професійної компетентності педагогів" [2].
Зараз, ми все більше задумаємось про наближення до європейських шкіл. Важливим кроком якого було б введення електронного документообігу. Насамперед, це важливий крок екологічної частини, адже для виготовлення паперових журналів та щоденників збільшується вирубка лісів. Наприклад, в сусідній країні – Польщі, використання електронних систем вже давно звичне явище. Створення робочих місць вчителя в кожному кабінеті з обов’язковим оснащенням комп’ютера, проектора та мультимедійної дошки є одним зі складових світового стандарту. Адже, лише за таких технічних умов, для сучасних дітей, у вчителя появляється можливість проведення більш цікавіших уроків. Такі новвоведення будуть важливим елементом для покращення якості освіти в Любомльської ЗЗСО №2. А найголовніше для покращення комунікації між адміністрацією школи та батьками, що отримали б змогу спостерігати за успішністю своїх дітей використовуючи електронні засоби комунікації.
"Від 25 червня 2018 року наказом №676 МОН України було передбачено можливість введення електронного документообігу, згідно якого це не призведе до дублювання ведення електронного та паперового журналу" [3]. Тобто, даний процес лише полегшить процес ведення документів.
Однак, незважаючи на науковий вклад проблема ефективності використання автоматизованого процесу в оцінюванні та контролю знань, умінь та навичок учнів до сих пір залишається відкритою.
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є експериментально перевірити ефективність використання електронного журналу для підвищення успішності школярів.
Об’єкт дослідження – учні Любомльського закладу загальної середньої освіти І-ІІІст. №2 Волинської області.
Предмет дослідження – освітні умови ведення електронного журналу вчителем інформатики.
Завдання, які вирішуються в кваліфікаційній роботі бакалавра:
1. Опрацювати літературні джерела, наукові праці вчених у яких обгрунтовуються переваги електронного документообігу знань учнів.
2. Уточнити використання понятійно-термінологічного апарату.
3. Проаналізувати основну проблему впровадження електронного документообігу в навчальний процес.
4. Розглянути та порівняти програмні продукти електронних журналів сьогодення.
5. Розробити та заповнити електронний журнал для учнів 6 класу Любомльського ЗЗСО №2.
6. Розкрити навчально-методичну роботу вчителя інформатики та особливості використання електронного журналу на уроках.
Інші роботи з даної категорії: