0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТІ (ID:996922)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 79
Рік виконання: 2019
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОСВІТНІ SMART-ПРОЕКТИ: ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ 1.1. Аналіз особливостей освітніх smart-проектів 1.2. Технології доповненої та віртуальної реальності. Їх використання 1.3. Аналіз ролі проектів доповненої реальності в умовах сучасної професійної освіти 1.4. Аналіз особливостей управління проектами в освітньому середовищі та механізми їх впровадження РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТІ 2.1. Digital-інструменти проектів впровадження технологій доповненої реальності 2.2. Заняття проактивної позиції команди освітнього проекту 2.3. Управління портфелем ІТ-проектів 2.4. Використання користувацьких історій ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сьогоднішньому етапі розвитку комп’ютерних технологій постало питання їх активного використання в освітньому процесі. Сучасний світ важко уявити без електронних пристроїв, тому освітні ігри виконують важливу роль в шкільній програмі для тих вчителів, які прагнуть не тільки дати учням нові знання, а й захопити їх своїм предметом. ІТ технології в освіті дозволяють утримувати увагу учнів. Внаслідок чого, вони виявляють більшу цікавість до процесу навчання і розвитку технологічних навичок, необхідних для академічної та професійної кар’єри. Використання технологій доповненої реальності не обмежуються лише сферою розваг та ігор. Доповнена реальність – величезний прорив і в способі подачі освітнього матеріалу, і в засвоєнні інформації школярами і студентами. Сучасним трендом в професійній освіті саме є використання технологій доповненої реальності для організації процесів гейміфікації, методів проблемного та персоналізованого навчання. Застосування подібних технологій дає можливість наочно пояснювати зміст предмету, сприяє «зануренню» у тему досліджуваного предмета в та вносить інтерес в рутинний процес навчання. Доповнена реальність дозволяє створювати унікальний комбінований інтерактивний досвід. Хоча в вітчизняній професійній освіті доповнена реальність поки застосовується досить рідко, але все більше вчителів, дослідників та розробників починають використовувати більш інтерактивні навчальні методики. Багато таких методик переростають у перспективні старт-ап проекти, однак для цього необхідно розробити методичні основи управління такого роду проектами, що враховуватимуть необхідність поєднання ресурсів реального підприємства та освітніх технологій.