0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія виробництва тортів та тістечок на ТОВ НВП "Аргон" (ID:202919)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Кулінарія
Сторінок: 42
Рік виконання: 2017
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОРТІВ ТА ТІСТЕЧОК 1.1. Стан та перспективи розвитку ринку тортів та тістечок 1.2. Фактори формування асортименту та якості тортів та тістечок 1.3. Шляхи подовження термінів зберіганнятортів та тістечок РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ТОРТІВ ТА ТІСТЕЧОК В УМОВАХ ВИРОБНИЦТВА 2.1. Обєкт та методи дослідження (опис зразків тортів та тістечок ТОВ НВП «Аргон»). 2.2. Особливості виробництва тортів та тістечок на підприємстві ТОВ НВП «Аргон». 2.3. Характеристика асортименту тортів та тістечок, що виробляється на підприємстві ТОВ НВП «Аргон». 2.4. Характеристика якості тортів і тістечок, що надходять у торгову мережу міста Вінниці ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1. Алькема В. Г. Логістика: теорія та практика / В. Г. Алькема, 0. М. Сумець. — К.: ВД «Професіонал», 2012. — 272с. 2. Антова Р. Структура размещения запасов в магазине //Мерчендайзер. – 2011. - №9. – с.14-20 3. Бажин И. И. Логистика: учебник / И. И. Бажин. — X.: Консум, 2011. — 240 с. 4. Бакута А. В. Проблеми та перспективи торгівлі в Україні/А. В. Бакута // Формування ринкових відносин в Україні. – 2012. - № 2.-С.152-159 5. Бакута А.В. Проблеми та перспективи складської логістики в Україні// Формування ринкових відносин в Україні. – 2012. - №2. – с.152-159 6. Башнянин Г.І., Лазур П.Ю., Медведєв В.С. Політична економія. – К.: Ніка – Центр, Ельга, 2009. – 527 с. 7. Большой экономический словарь/ Под ред. А.Н. Азрилияна. – М.: Фонд «Правовая культура», 2010. – 528 с. 8. Гаджинский А. М. Логистика: Учебник А/ М. Гаджинский. - М.: ИТ К «Дашков и К», 2011. - 408 с. 9. Говорушко Т.А., Сілакова Г.В. Формування джерел фінансування інвестиційної діяльності на підприємствах конди- терської промисловості в умовах глобалізації економіки: [монографія] / Т.А. Говорушко, Г.В. Сілакова. – К.: Логос, 2013. – 208 с. 10. Голошубова Н. О. Організація і технологія торгівлі споживчими товарами: навч. посіб. / Ніна Голошубова; М-во освіти і науки України, КНТЕУ. - К. : КНТЕУ, 2009. 11. Егоров Е. "Предназначение В2В-маркетинга - помогать клиентам делать их бизнес болем успешным"/ Е. Егоров // Маркетинг и реклама. - 2011. - № 4. - С. 48-50 12. Єгоров У. Ф. Організація торгівлі: Підручник / У. Ф. Єгоров. – Санкт-Петербург: Пітер, 2011. – 420 с. 13. Зелнина С. Аромат успешного бизнеса / С. Зелнина, Д. Перминова // Мерчендайзер. - 2011. - № 4. - С. 63-67 14. Зонова А. Анализ продаж и управленческие решения / А. Зонова // Менеджмент и менеджер. - 2009. - № 3. - С. 57-59 15. Исполатов С. Как грамотно сэкономить? / С. Исполатов // Мерчендайзер. - 2011. - № 4. - С. 53-56 16. Комерційна діяльність: Підручник /За ред. проф. В.В. Апропія. - Вид. 2-ге, перероб. і доп. - К.: Знання, 2009. – с. 432 17. Крутова А. Облік продажу товарів зі знижками / А. Крутова // Бухгалтерський облік і аудит. - 2010. - № 12. -С. 33-42 18. Костюченко В. Облік запасів за національними Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку // Бухгалтерський обік та аудит. – 2011. – № 5. – С. 23–54 19. Костюченко Л.В. Логістичні принципи модернізації складського господарства /Л.В. Костюченко // Мерчендайзер. - 2011. - № 2.-С.73-75 20. Крикавський Є.В. Логістика для економістів: Підручник. - Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2011. - 448 с. 21. Митягина А. О комплексном подходе к визуальному мерчендайзингу / А. Митягина // Мерчендайзер. - 2011. - № 3. - С. 13-17 22. Організація й технологія торгівлі: Підручник / З. М. Виноградова, Про. У. Пигунова, З. П.Гурская та інших.; Під загальною редакцією З. М.Виноградовой. –Мн.:Виш. шк., 2012. – 460 с. 23. Основы логистики: учеб. пособие / Под ред. Л.Б. Миротина и В.И. Сергеева. - М.: ИНФРА-М, 2009. - 200 с. 24. Платонов У. М. Організація торгівлі: Навчальний посібник./ У. М. Платонов – Мн.:БГЭУ, 2010. – 287 с. 25. Петрович О.И. Ориентация производства рынка майонезов // Продукты питания.-2011.-№18.-С.14 26. Петрович О.И. Красное и белое: украинские рынки майонеза и кетчупа// Продукты питания.-2009.-№7-8.-С.23-26 27. Плоткин Б. К. Основы логистики: Учеб. пособ. / Б. К Плоткин. — Л.: ЛФЭИ, 2009. -286 с. 28. Посібник з бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності підприємствами України / Під ред. С.Я. Зубілевич, І.Ю. Кравченко, О.О. Прокопенко, Д.Г. Школьніков, Н.С. Юре-вич. – К.: «Укрпапір», 2010. – 472 с. 29. Райзберг Б.А., Лозовский Л.Ш., Стародубцева Е.Б. Современ¬ный экономический словарь. - 5-е изд., перераб. и доп. - М.: ИН- ФРА-М, 2009. - 495 с. - (Библиотека словарей «ИНФРА-М») 30. Сайт досліджуваного підприємства ТОВ НВП «Аргон»//www. http://grosh.vin.ua 31. Старожилова С.М., Озима В.В., Стайоха Т.Б. Комерційна діяльність організацій. Навчальний посібник для студентів аграрних вищих навчальних закладів. НМЦ. – К. : 2011. –с. 257 32. Семененко А. И. Предпринимательская логистика / А. И. Семененко. — СПб.: Политехника, 2010. — 232 с. 33. Смехов А. А Логистика/А. А. Смехов. — М.: Знание, 2011. — 64с. 34. Сток Дж.Р., Ламберт Д.М. Стратегическое управление ло¬гистикой: Пер. с 4-го англ. изд. - М.: ИНФРА-М, 2005, XXXII. - 779 с. 35. Сумец А. М. Логистика. Теория, ситуации, практические задания: Учеб. пособие /А. М. Сумец. — К:Хай-Тек Пресс, 2011. — 320с. 36. Торговое дело: экономика, маркетинг, организация: Учебник / Под общ. Ред. проф. Л.А. Брашка и проф. Т.П. Данько. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ИНФРА – М, 2010. – 560 с. 37.Тупчій Ю. І. Конкурентоспроможність підприємств торгівлі: фактори, що її визначають / Ю. І. Тупчій // Регіональні перспективи: науково-практичний журнал. – 2008. – № 4. – С. 74 – 76. 38. Удалова К. Система оценки мерчендайзинговой активности / К. Удалова, Д. Чаттерджи // Мерчендайзер. - 2011. - № 3. - С. 18-21 39. Фоміна О. В. Напрями вдосконалення обліку операцій з продажу товарів із застосуванням активізацій них управлінських заходів / О. В. Фоміна // Актуальні проблеми економіки. - 2008. - № 9. - С. 207-216 40. Шаповалов В. Продажа товаров по методу ABC / В Шаповалов // Мерчендайзер. - 2011. - № 8. - С. 28-31 41. Шинкаренко Л. Методы продажи товаров на основе технологий мерчендайзинга// Мерчендайзер. - 2011. - №10. - С. 11-17 42. Широких А.А.,Хвалей М.К,Холоповский В.П.,Лашкевич М.М. Організація й технологія торгівлі: навчально-методичний комплекс. – Мн.: Вид-во ИПД, 2010. – 263 с. Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751