Інноваційні процеси в професійній освіті (ID:134997)
Зміст
Вступ
1. Сутність інноваційного процесу в професійній освіті.
2. Тенденції розвитку інноваційних процесів у професійній освіті в Україні.
Висновок
Список використаної літератури та джерел
Зразок роботи
Інтеграційні процеси у світовому освітньому просторі розвиваються під впливом потенціалу кожної окремої національної системи – чим вищий потенціал, тим активніше розвиватимуться інтеграційні процеси.
В процесі інтернаціоналізації професійної освіти відбувається формування міжнародного освітнього середовища, де в найефективніших формах могли б реалізовуватися національні інтереси діючих в них учасників і здійснюватиметься спільний пошук рішення проблем, які мають життєво важливе значення для людської цивілізації.
Якісна освіта розглядається в наш час як один із основних індикаторів якості життя, інструмент соціальної та культурної злагоди й економічного зростання1. Не випадково серед характеристик так званого індексу розвитку людського потенціалу (ІРЛП), за яким Програма розвитку ООН порівнює рівень соціального й економічного розвитку країн, показник освітньої діяльності є одним з трьох основних індикаторів (добробут, освіта та здоров‘я) в інтегрованій оцінці якості людського життя [12, с. 10].
Усвідомлюючи важливість володіння якісною освітою, більшість країн світу оголошує цю проблему національним пріоритетом і передумовою власної національної безпеки [11].
Якісний рівень освіти забезпечується за допомогою відповідних механізмів, що отримали назву моніторингу, який розуміється як система збирання, опрацювання та розповсюдження інформації про діяльність освітньої системи, що забезпечує безперервне відстеження її стану і прогнозує розвиток [12, с. 10].
Сучасна траєкторія трансформації освіти - це посилення особистісного виміру в педагогічній практиці і науці. Орієнтація на людину, фундаментальні цінності, рішуча демократизація освіти - це ті підвалини, на яких має базуватися освіта третього тисячоліття. Гармонійно розвинена особистість має стати головною метою і змістом всієї системи освіти [8].
Інші роботи з даної категорії: