0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток фонетико-фонематичного недорозвинення у дітей старшого дошкільного віку (ID:1075365)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 39
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФФН 1.1. Аналіз науково-методичної літератури щодо визначення загальних характеристик розвитку фонетико-фонематичного недорозвинення у дітей старшого дошкільного віку 1.2. Особливості розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку з ФФН 1.3. Фактори, що впливають на формування фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФФН 2.1. Опис методики вимірювання та оцінювання розвитку фонематичного слуху за методикою Ф.Ф. Нурсова. Обґрунтування вибору цільової аудиторії та методів збору даних для дослідження 2.2. Корекційно-розвиткова робота для розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку з ФФН 2.3. Методичні рекомендації та розробка індивідуальної програми розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку з ФФН 2.3.1. Адаптація програми для індивідуальних відмінностей дітей старшого дошкільного віку із ФФН щодо впливу використання методики Ф.Ф. Нурсова ВИСНОВКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Фонетико-фонематичне недорозвинення мови (ФФНМ) є складною проблемою, що вимагає індивідуального підходу у корекційному процесі. У дитей старшого дошкільного віку з такими порушеннями мовлення потрібно активно сприяти формуванню правильної звуковимови. Дослідження в цій області відзначаються широким спектром теоретичних та методологічних підходів. Окрім того, фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення у дітей старшого дошкільного віку є такою проблемою, яка потребує глибокого розуміння та комплексного підходу у корекційній роботі. Однією з ключових складових успішної корекції такого порушення є розвиток фонематичного слуху. Незважаючи на велику кількість досліджень у галузі логопедії та психолінгвістики, недостатньо уваги було приділено розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Ця обставина створює необхідність в подальших дослідженнях, спрямованих на вивчення цього питання.