0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ефективність рекламних кампаній на зовнішньому ринку (ID:1124361)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 19
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 1. Теоретичні аспекти управління ефективністю рекламної кампанії підприємства 5 2. Особливості проведення рекламних кампаній на зовнішньому ринку 10 3. Оцінка та аналіз ефективності рекламної компаній ТМ «Coca-cola» 15 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність обраної теми полягає в тому, що зростання конкуренції на світових ринках товарів та послуг, посилення таких процесів як глобалізація та інтернаціоналізація міжнародної економіки значним чином підвищують актуальність проблеми просування товарів й послуг на міжнародні ринки. А в рамках цього й використання міжнародної реклами задля конкурентного позиціонування міжнародних компаній та отримання безпосередньо конкурентних переваг у порівнянні з іншими компаніями. Здійснення реклами на зовнішніх ринках на сучасному етапі розвитку є однією з найбільш складних проблем реалізації міжнародного маркетингу. В першу чергу дана проблема викликана існуванням значних відмінностей між окремими країнами, що стосуються безпосередньо здійснення рекламної діяльності, яка істотно впливає на можливості компаній. Проблемою визначення рекламного ефекту опікуються численні іноземні та вітчизняні автори: Д. Аакер, Р. Батра, Д. Девіс, В. Кулібанова, Ж.-Ж, Ламбен, Дж. Майерс, Ю. Міртов, Т. Примак, Є. Ромат та інші. Мета і завдання роботи. Основною метою контрольної роботи є дослідження процесу підвищення ефективності рекламної кампанії підприємства на зовнішньому ринку. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: а) розглянути теоретичні аспекти управління ефективністю рекламної кампанії підприємства; б) аналізувати напрямки підвищення ефективності рекламної кампанії підприємства на зовнішньому ринку; в) обґрунтувати рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної кампанії на зовнішніх ринках для підприємств. У контрольній роботі використано загальнонаукові методи пізнання об’єктивної природи економічних явищ та процесів, зокрема: аналіз та синтез – для вивчення об’єкту та предмету дослідження; системний метод наукового пізнання, аналітичний, логічний, узагальнення, маркетингового дослідження ринку та економіко-статистичні.