0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Механізм ринкового саморегулювання, його елементи (ID:1126763)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 12
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕХАНІЗМІВ РИНКОВОГО САМОРЕГУЛЮВАННЯ 4 1.2.Структурування ринку 4 1.2.Механізм саморегулювання ринку 5 РОЗДІЛ ІІ. ЕЛЕМЕНТИ РИНКОВОГО САМОРЕГУЛЮВАННЯ 7 2.1.Товарний ринок 7 2.2.Фінансовий ринок 8 2.3.Ринок праці 11 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Тема набула актуальності через зростання ринкової економіки, де внутрішня співвідносність між макроекономічними структурами досягається через механізм ринкового саморегулювання. Адам Сміт, видатний політичний економіст, охарактеризував цей механізм як "невидиму руку". А. Сміт підкреслював, що "невидима рука" як би незамітно впливає на приватних виробників товарів і послуг, спонукаючи їх діяти на користь суспільства. Підприємці, дбаючи про власний успіх, виробляють продукти, що задовольняють загальні потреби суспільства, а не лише особисті. Вони самостійно вирішують, що виробляти, для кого і як. Відповідно, споживач може придбати цей продукт, виявивши до нього інтерес, чим сприяє його реалізації як вартості та корисності. Однак існує можливість, що продукт не знайде попиту, тоді він залишиться нереалізованим. Механізм ринкового саморегулювання передбачає взаємозв'язки між учасниками ринкових операцій. Прямий зв'язок відображає рух від виробника до споживача. Якщо продукт відповідає суспільним потребам, він буде придбаний. Однак можуть виникнути ситуації, коли продукт не знайде свого споживача і, таким чином, залишиться нереалізованим як корисність і вартість. Зворотній зв'язок відображає рух від ринку (споживача) до виробника. Він залежить від корисності продукту та рівня цін. Реакція споживачів надає важливу інформацію, яка дозволяє виробникам коригувати свої дії, переорієнтовувати виробництво на ті товари, які користуються попитом серед споживачів.