СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ (ID:1222122)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 37
Рік виконання: 2025
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП............................................................................................................. РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ……………………………………………….. 1.1. Психолого-педагогічні особливості вивчення лексики старшокласникам............................................................................................. 1.2. Поняття лексичної компетентності у вивченні англійської мови …… 1.3. Роль цифрових технологій у сучасному освітньому процесів……… РОЗДІЛ II. МОЖЛИВОСТІ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ У ФОРМУВАННІ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ……………………………………………………… 2.1. Огляд мобільних додатків для вивчення англійської лексики............. 2.2. Методика використання мобільних додатків на уроках англійської мови................................................................................................................... 2.3. Практичні рекомендації щодо ефективного впровадження мобільних додатків у навчальний процес ……………………………………………… ВИСНОВКИ................................................................................................. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................. ДОДАТКИ………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Сучасна освітня парадигма дедалі активніше орієнтується на цифровізацію навчального процесу, що передбачає впровадження інноваційних засобів навчання, зокрема мобільних додатків. Для учнів старшої школи, які вже володіють базовими знаннями з англійської мови, особливо важливо систематизувати лексичні навички, розширити словниковий запас і вдосконалити мовленнєву компетентність. Проте традиційні методи не завжди відповідають динаміці сприйняття інформації сучасним учнем. У цьому контексті використання мобільних додатків постає як ефективний інструмент, що поєднує гейміфікацію, інтерактивність і доступність. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретичних засад і розробці методичних рекомендацій щодо ефективного використання мобільних додатків у процесі вивчення англійської мови старшокласниками. Завдання дослідження: 1) Проаналізувати науково-методичну літературу щодо формування лексичної компетентності в умовах цифрового навчання. 2) Дослідити функціональні можливості мобільних додатків, орієнтованих на вивчення англійської лексики. 3) Провести педагогічний експеримент щодо використання додатків Duolingo та Lingualeo у навчанні учнів 10 класу. 4) Розробити практичні рекомендації щодо інтеграції мобільних додатків у шкільний курс англійської мови. Об'єкт дослідження – процес формування лексичної компетентності учнів старшої школи. Предмет дослідження – педагогічні умови ефективного застосування мобільних додатків для формування лексичної компетентності учнів. Методи дослідження: – аналіз наукової літератури та електронних освітніх ресурсів; – педагогічне спостереження та анкетування; – експериментальне дослідження з використанням мобільних додатків; – узагальнення результатів та формулювання практичних висновків. Теоретичне значення дослідження полягає в уточненні підходів до формування лексичної компетентності в умовах мобільного навчання, а також у розробці авторської моделі організації лексичної роботи із застосуванням цифрових ресурсів. Практичне значення дослідження полягає у створенні комплексу методичних рекомендацій для вчителів англійської мови, що можуть бути впроваджені в навчальний процес старшої школи з метою підвищення ефективності формування лексичних навичок. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.