Основи маркетингу на транспорті (ID:202496)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
1. СУЧАСНИЙ СТАН ТРАНСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ
1.1. Аналіз сучасної ситуації на транспортному ринку
1.2. Прогнозування подальшого розвитку транспортного ринку
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ВІННИЦЯАГРОТРАНССЕРВІС»
2.1. Напрям діяльності ПрАТ «Вінницяагротранссервіс»
2.2. Основні показники транспортної діяльності ПрАТ «Вінницяагротранссервіс»
2.3. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ
«Вінницяагротранссервіс»
3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ НА ТРАНСПОРТНОМУ РИНКУ
3.1. Визначення мети та місії підприємства в умовах функціонування транспортної структури
3.2. Обгрунтування стратегії і тактики розвитку в сучасних ринкових умовах транспортного ринку
3.3. Пропозиції щодо розробки комплексу маркетингу для діяльності ПрАТ «Вінницяагротранссервіс» та визначення його
ефективності
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Білокобила Є., Яцківський Л. Основи маркетингу: Навч. посібник. – К., 2006.
2. Бойко О.В. Сталий розвиток транспортної системи України / О.В. Бойко, З.П. Двуліт // Науковий вісник НДТУ України. – 2013. – № 23(18). – С. 94-103.
3. Брайковська А. Дослідження особливостей формування ринку транспортних послуг як середовища функціонування підприємств транспорту/ Економіст. Прикладна економіка. - №9 – 2012 – с. 50-54
4. Гурч Л.М. Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг України/ Національний транспортний університет – 2008 – с.165-171
5. Статут ПАТ «Вінницяагротранссервіс» за 2016 рік
6. Зінь Е.А. «Основи зовнішньоекономічної діяльності» / За редакцією Е.А. Зіня. – К.: Видавництво «Кондор». – 2009. – С.154–156.
7. Іванчук С.І. Управління маркетинговими можливостями автотранспортного підприємства/ Національний транспортний університет, Київ,- 2016- с.65-70
8. Інфраструктурне забезпечення розвитку транспортної системи регіону : [монографія] / І.В. Заблодська [та ін.]. – Сєверодонецьк : СНУ ім. В. Даля, 2016. – 193 с.
9. Кара Н.І. Сучасні тенденції розвитку ринку транспортних послуг/ Національний лісотехнічний університет України// Збірник науково-технічних праць – 2016 – с.214-221
10. Корнійко Я.Р. Сучасний розвиток транспортної системи України- 7 с.
11. Козак Л.С. Розробка зовнішньоекономічної стратегії в Україні у сфері експорту транспортних послуг/ Економіка та управління на транспорті– 2017 - №4 – с.58-65
12. Лазаришин А.В. Порівняльний аналіз тенденцій розвитку транспортного сектору України та Рівненської області/ Бухгалтерський облік, аналіз і аудит. Економіка і суспільство- №11 - 2017 - с. 523-527
13. Мітченко Г.В. Організаційно-економічне забезпечення стратегічного маркетингу на підприємствах автомобільного транспорту – 2015 р. – 211 с.
14. Никифорук О.І. Модернізація іноземних транспортних систем України/ Ін-т екон. та прогнозув. НАН України». – К., 2014. – 440 с.
15. Партола А. І. Аналіз транспортно-логістичного комплексу України/ Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство – 2016 - №9 – с. 126-129
16. Перебийніс В.І. Транспортний менеджмент і транспортний маркетинг виробничо-комерційної діяльності/ Полтавський університет споживчої кооперації України// Монографія. – Полтава: РВВ ПУСКУ, 2009. – 201 с.
17. Підлісний П.І., Брайковська А.М. Стан та тенденції розвитку змішаних вантажних перевезень / Зб. наукових праць, ДЕТУТ, «Економіка та управління», вип. 19, 2012 рік.
18. Повідомлення про проведення річних загальних зборів акціонерів ПАТ «Вінницяагротранссервіс» за 28.04.2017 р.
19. Пономарьова Н.М., Пономарьов А.М. Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами міжнародних вантажних перевезень// Маркетинг і менеджмент інновацій. – №4, Т1. –2011. – с. 196-200.
20. Прейгер Д. К., Собкевич О. В., Ємельянова О. Ю. Стратегічні напрями розвитку транспортної галузі України у післякризовий період. – К.:НІСД, 2011. – 48 с.
21. Сирийчик Т., Фургальські А. Транспортна політика України та її наближення до норм Європейського Союзу - 2011. – 102 с.
22. Шинкаренко В.Г., Кузьменко А.В. Обґрунтування поняття «Маркетингова стратегія підприємства» // Вісник економіки транспорту і промисловості. Зб. науково- практ. статей. – Харків: УДАЗТ. – 2011. – Вип. 33. – с. 242-245.
Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua
Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Інші роботи з даної категорії: