0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова інформаційна система туристичного підприємства (ID:239812)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 40
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність, структура та характеристика складових елементів маркетингової системи підприємства 5 1.2. Джерела зовнішньої та внутрішньої інформації туристичного підприємства 8 1.3. Методи збору та систематизації маркетингової інформації туристичного підприємства 12 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІЛІТАШ-ТУР 17 2.1. Управлінська характеристика та аналіз маркетингової діяльності туристичного підприємства Іліташ-тур 17 2.2. Оцінка елементів МІС туристичного підприємства Іліташ-тур 23 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ МІС ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІЛІТАШ-ТУР 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Чкан А.С. під МІС розуміє сукупність процедур і методів, призначених для регулювання планомірного збору, аналізу і розподілу інформації для підготовки та прийняття маркетингових рішень [19, с.282]. Вчена Бобкова А.М. вважає, що: «МІС – це сукупність(єдиний комплекс) персоналу, обладнання, процедур і методів, що призначена для збору, обробки, аналізу і розподілу у встановлений час достовірної інформації, необхідної для підготовки і прийняття маркетингових рішень» [3, c.60]. На думку Непорожнього Ю.Ю., МІС або система маркетингової інформації є сукупністю інформаційних процесів для задоволення потреби в інформації різних рівнів прийняття маркетингових рішень[12]. Потрібно зазначити, що в такому підході і трактуванні поняття«маркетингова інформаційна система» ототожнюється із «системою маркетингової інформації», що в науковій літературі зустрічається досить часто. Так Коломієць Г.М. вважає, що система маркетингової інформації – це постійно діюча система взаємодії людей, технічних засобів та методичних способів для планування, одержання й обробки інформації, спрямованої на успішне виконання поставлених завдань[9]. Кальченко О.М. стверджує, що: «система маркетингової інформації – постійно діюча система взаємозв’язку людей, обладнання і методичних прийомів, призначених для збору, класифікації, аналізу, оцінки і розподілу актуальної, своєчасної і точної інформації для використання її керівниками сфери маркетингу з метою удосконалення планування, перетворення в життя і контролю за виконанням маркетингових заходів» [6]. МІС на підприємстві повинна будуватися на певних принципах. До основних з них, як відзначає Баран Р.Я., можна віднести[2]: визначення основних вимог до складу інформації залежно від її характеру та цілеспрямованості; розробка системи зберігання, використання та видачі інформації як в централізованому, так і децентралізованому управлінні;