0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тенденції розвитку автомобільних концернів в умовах промислових революцій (ID:240033)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 38
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ АВТОМОБІЛЬНИХ КОНЦЕРНІВ В УМОВАХ ПРОМИСЛОВИХ РЕВОЛЮЦІЙ 5 1.1. Поняття «автомобільний концерн» 5 1.2. Особливості функціонування автомобільних концернів 8 1.3. Поняття промислових революцій та їх вплив на розвиток автомобільних концернів 11 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ АВТОМОБІЛЬНИХ КОНЦЕРНІВ В УМОВАХ ПРОМИСЛОВИХ РЕВОЛЮЦІЙ 15 2.1. Сучасний стан діяльності автомобільних концернів 15 2.2. Фактори впливу на розвиток автомобільних концернів 21 2.3. Результати впливу промислових революцій на розвиток автомобільних концернів 25 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ АВТОМОБІЛЬНИХ КОНЦЕРНІВ ТА ЙОГО ТЕНДЕНЦІЇ В УМОВАХ ПРОМИСЛОВИХ РЕВОЛЮЦІЙ 29 3.1. Проблематика розвитку автомобільних концернів в умовах промислових революцій 29 3.2. Тенденції розвитку автомобільних концернів в умовах промислових революцій 31 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У ст. 120 ГКУ передбачено, що об’єднання підприємств можуть створюватись у таких організаційно-правових формах: асоціація, корпорація, консорціум та концерн. У зв’язку із цим потрібно зауважити, що в ГКУ термінам «асоціація», «корпорація», «консорціум» та «концерн» надали іншого значення, ніж у країнах із розвиненою економікою. Якщо ми звернемося до інститутів «асоціація», «корпорація», «консорціум» та «концерн», що існують у праві країн із розвиненою економікою, то побачимо, що вони на принциповому рівні відрізняються від інститутів українського права з аналогічними назвами. Зокрема, вони не є юридичними особами, що утворюються у складі двох або більше інших юридичних осіб, та не утворюються з метою управління діяльністю інших юридичних осіб, що до них входять. Термін «концерн» (нім. konzern) у німецькому праві, звідки він походить, означає не юридичну особу відповідної організаційно-правової форми, як в українському праві, а загальне поняття, яке згідно з параграфом 18 Закону ФРН «Про акціонерні товариства» охоплює собою численні різноманітні групи компаній, пов’язаних між собою відносинами контролю. Такий контроль може здійснюватись як через корпоративні права, так і через відповідні договірні відносини [19, c. 3] . Поняття «концерн» у німецькому праві нагадує таке поняття Закону України «Про захист економічної конкуренції» як «пов’язані особи», так само слугує цілям контролю монополізації ринку. Таким чином, якщо виходити з німецького визначення поняття «концерн», то до концернів в Україні можна було б віднести й асоційовані підприємства (визначені у ст. 126 ГКУ), і прості товариства (визначені у главі 77 ЦКУ), і низку інших груп пов’язаних відносинами контролю юридичних осіб. Наприклад, найбільший у світі автомобільний концерн General Motors об'єднує понад 200 підприємств у США, Канаді та ще 36 країнах світу. Разом з тим дане поняття не знайшло поки належного відображення в чинному законодавстві нашої країни. В якості альтернативного поняття використовується термін "фінансово-промислова група".