0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ (ID:243944)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Інше
Сторінок: 44
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………...…….........3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ ………….……….……..7 1.1. Зміст основних базових понять та категорій дослідження ….……18 1.2. Сутність проблемного підходу в навчанні …………..…...7 1.3. Умови та особливості методики впровадження проблемних методів у процес вивчення біології……………………………………………….….34 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ БІОЛОГІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРІВ ………………………….…41 2.1. Матеріал та методика організації констатувального експерименту 41 2.2. Результати первинного констатувального експерименту …………. 2.3. Уроки біології з елементами проблемного навчання ……………. 2.4. Аналіз ефективності впровадження проблемного навчання для формування пізнавальної активності учнів ……….………………….......…..47 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……………………………………………….…….52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………....….54 irenka@i.ua
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
біології. Завдання дослідження: - проаналізувати сучасні погляди фахівців на процеси формування й розвитку пізнавальної активності учнів у процесі навчання; - схарактеризувати основні базові поняття дослідження; - за літературними джерелами встановити взаємозв’язок вікових особливостей учнів із розвитком їхньої пізнавальної активності; - розробити й апробувати уроки біології із застосуванням проблемних методів навчання з метою формування й розвитку пізнавальної активності школярів; - установити ефективність застосування проблемних методів для формування й розвитку пізнавальної активності учнів. Об'єкт дослідження: методи навчання біології. Предмет дослідження: проблемні методи навчання, що застосовуються для формування й розвитку пізнавальної активності учнів. У ході дослідження використовувалися такі групи методів: - теоретичні: аналіз літературних джерел, навчально-методичної та нормативної документації для визначення мети, об’єкта та предмета, завдань дослідження; теоретичне узагальнення для встановлення педагогічних умов формування й розвитку пізнавальної активності учнів загальноосвітньої школи; відбору оптимальних проблемних методів навчання, що будуть відповідати віковим особливостям учнів; - емпіричні: спостереження, бесіда, анкетування – для діагностики рівня розвитку пізнавальної активності; статистичні (обробка одержаних даних). Наукова новизна. Узагальнено педагогічний досвід провідних учителів-біологів з розвитку пізнавальної активності школярів на основі використання проблемних методів навчання у процесі навчання біології. Узагальнені й сформульовані методичні поради щодо використання проблемних методів навчання для формування й розвитку пізнавальної активності школярів. Практичне значення дослідження. Розроблені нами уроки біології з використанням проблемних методів навчання можуть бути використані учителями біології для формування й розвитку пізнавальної активності школярів. Структура роботи: Робота складається із вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел.