0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Цінова політика підприємств на міжнародному ринку (ID:293919)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП..............................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ..............................................5 1.1. Підходи до визначення поняття «цінової політики» підприємств......5 1.2. Фактори цінової політики підприємств на міжнародному ринку........8 1.3. Функції цінової політики.......................................................................10 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ.......................................................13 2.1. Аналіз механізму формування цінової політики на міжнародному ринку.......................................................................................................................13 2.2. Оцінка формування цінової політики підприємства при виході на міжнародний ринок.............................................................................................. 15 2.3. Місце та завдання цінових заходів підприємств в програмах міжнародного ринку .............................................................................................19 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ...............................................................24 3.1. Проблематики цінової політики підприємств на міжнародному ринку.......................................................................................................................24 3.2. Методи удосконалення цінової політики підприємств на міжнародному ринку............................................................................................ 26 ВИСНОВОК...................................................................................................29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................31 ДОДАТКИ......................................................................................................33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Економічна література найчастіше презентує класифікування факторів цінової політики залежно від степені контролювання їх з боку підприємства, тобто зовнішні і внутрішні. Для прикладу, Ф.Котлером була запропонована наступна модель факторів цінової політики (рис.1.1) Рис.1.1. Фактори цінової політики за Ф.Котлером [cформовано автором] Дана модель має безліч переваг, тому що поєднує в собі у певному виді систематизацію багатьох теорій цінової політики, що розроблялись раніше іншими авторами. Незважаючи на те, що даний підхід є досить традиційним і підтримується багатьма іншими авторами, слід зазначити, що він недостатньо повно відбиває можливі сили, що впливають, на процес формування цінової політики. По спрямованості впливу зовнішні фактори розмежовуються на “прямі” (цілеспрямовано впливають на процес ціноутворення) і “непрямі” (що здійснюють комплексний вплив). Внутрішні фактори поділяються за джерелами появи на фактори “узгодження” (які проявляються при спільних діях з іншими функціональними стратегіями в процесі забезпечування втілення стратегій вищого рівня) і фактори «підпорядкування» (які проявляються на вищому стратегічному рівні і направляють процес ціноутворення в передбачений ними напрям). Вплив непрямих факторів і факторів узгодження доволі помітно взаємозумовлений, і через це їх вплив неправильно досліджувати роздільно, проте їх трансформації і причини появи принципово різняться. В практичному втіленні диференціювати вплив цих факторів і причини їх появи часто є неможливою, тому в пропонованій моделі допускається сукупна діяльність цих двох груп факторів. “Непрямими” факторами являється уся система макроклімату підприємства, адже вона в більшій мірі здійснює вплив на всю організацію й у тому числі на стратегію формування її цінової політики: економічну сферу; політичну сферу; науково-технічну сферу; мету підприємств [2, c.210]. Отже, бачимо, що на формування цінової політики підприємств впливає ряд взаємопов’язаних факторів, кожен з яких слід враховувати та ретельно вивчати аби здобути перевагу та успіх на міжнародному ринку. 1.3. Функції цінової політики Головні напрямки розвитку ринкової діяльності підприємств в деякій мірі залежать від механізмів формування цінової політики, що розпочинається з вивчення ринкової кон'юнктури і продовжується протягом усього життєвого циклу продукції. Ціновою політикою характеризується стан ринкової ситуації і втілюється головна складова маркетингу щодо створення і задоволення купівельного попиту. За ринкових умов ціновою політикою виконуються наступні функції: 1. Функція обліку. Нею передбачається облік витрат суспільної діяльності на виготовлення та реалізування продукту. Ціновою політикою визначається, скільки потрачено праці, сировини, матеріалів, комплектуючих засобів на створення продукту, характеризується результативність його виготовлення. Ел. почта - okstudent@ukr.net. Сторінка у ФБ - Маргарита Обертас