0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства (ID:293920)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 64
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Економічна сутність та види маркетингу 5 1.2 Концепції маркетингу та їх роль у роботі підприємств 12 1.3 Приклади використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ПАТ «КИЇВХЛІБ» 22 2.1 Організаційно-економічна характеристика ПАТ «Київхліб» 22 2.2 Аналіз маркетингової діяльності ПАТ «Київхліб» 27 2.3 Оцінка використання сучасних концепцій маркетингу ПАТ «Київхліб» 33 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 38 3.1. Оцінка ефективності використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства ПАТ «Київхліб» 38 3.2. Поради для використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства на прикладі ПАТ «Київхліб» 41 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Організаційній структурі досліджуваного підприємства притаманний лінійно-функціональний (комбінований) тип з ознаками бюрократичних та адаптивних структур. Організацію діяльності ПАТ «Київхліб» і її контроль покладений на директора підприємства. Головним інженером здійснюється технічний менеджмент роботи хлібокомбінату, а відповідальним за економічні питання являється головний економіст. Проблематику сировинного, матеріально-технічного характеру, реалізації товарів і автотранспортної дільниці вирішує заступник директора з комерційних (загальних) питань. Отже, організаційну структуру роботи ПАТ «Київхліб» доцільно розглянути наочно на рисунку 2.1. Рис.2.1 Організаційна структура ПАТ „Київхліб” Досліджуване ПАТ «Київхліб» доцільно назвати великим виробником. В головному робота проводиться на ринках м. Київ, Київського району та Київської області, закордонна діяльність не ведеться. Маркетологом підприємства постійно вивчається попит на товари, адже усі трансформації асортименту виникають внаслідок зміни стану попиту на ті чи інші товари виходячи зі споживацьких інтересів. Доцільно також розглянути базові показники роботи ПАТ «Київхліб» за три останніх роки, зокрема за 2015-2017 роки, адже даних за 2018 рік дане підприємство ще не подає (табл.2.1.) Таблиця 2.1 Показники діяльності Пат «Київхліб» за 2015-2017 роки Показник Рік Абсолютне відхилення, ± Темп приросту, % 2015 2016 2017 2017/ 2016 2017/ 2015 2017/ 2016 2017 2015 Чистий дохід від реалізації продукції 1962714 2778867 2300698 -478169 337984 82,7 117,2 Собівартість реалізованої продукції 1433862 2086375 1743313 -343062 309451 83,6 121,6 Валовий: прибуток 528852 692492 557385 -135107 28533 80,5 105,4 Інші операційні доходи 26624 70584 56557 -14027 29933 80,1 212,4 Адміністративні витрати 102754 101953 114703 12750 11949 112,5 111,6 Витрати на збут 411686 490746 394258 -96488 -17428 80,3 95,8 Інші операційні витрати 47191 110889 77971 -32918 30780 70,3 165,2 Фінансовий результат від операційної діяльності: прибуток - 6155 59488 27010 -32478 33165 45,4 -438,8 Інші доходи 16431 55899 57853 1954 41422 103,5 352,1 Фінансові витрати 20851 24832 19050 -5782 -1800 76,7 91,4 Чистий фінансовий результат: прибуток - 30241 19479 15268 -4211 45509 78,4 -50,5 Рентабельність діяльності (продаж) -1,54 0,70 0,66 -0,04 -0,88 94,0 -42,0 Рентабельність продукції 10,1 44,2 14,1 -30,1 4 320,0 140,0 Інформація для вищенаведеної таблиці була взята з консолідованого звіту про фінансові результати (Дод.Б). Отже, бачимо, що в загальному у 2017 році в порівнянні з 2015 роком стан діяльності підприємства ПАТ «Київхліб» погіршився, що свідчить про необхідність покращення управління, контролю, інвестування у виробництво. Зокрема, чистий дохід у 2017 році був на 478169 тис.грн. нижчий, ніж у 2015 році. А це у період кризового економічного становища країні є стандартною ситуацією. Собівартість реалізованої продукції у 2017 році також знизилась на 343062 тис.грн., адже знизились обсяги виготовлення продукції.