Теоретико-методологічні проблеми управління персоналом сучасної організації (ID:293923)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………..………..3
РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЇЇ ОСНОВИ ТА ПОНЯТТЯ…………………………………………………………………………5
1.1.Предмет науки управління…………………………………………………...5
1.2.Визначення основних понять науки управління……………………….…...6
1.3.Ідентифікація як засіб і мета управління персоналом……………………...8
1.4 Функції системи управління персоналом ………………………………..9
Висновки до розділу 1…………………………………………………………...15
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАВОВІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПАТ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ»…………..17
2.1.Основи управління персоналом ПАТ «Миронівський хлібпродукт»…....17
2.2. Конституційно-правові засади організації системи управління персоналом в ПАТ «Миронівський хлібпродукт» ……………….......……….20
Висновки до розділу 2………………………………………...……………………………….29
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ……………………………….………..….....30
3.1. Проблеми управління персоналом сучасної організації.............................30
3.2. Пропозиції щодо подолання наявної проблематики...................................34
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….…..37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………...…39
Зразок роботи
Управління персоналом — це сукупність впливів на організаційну поведінку людей, спрямованих на активізацію ще невикористаних професійних і духовних можливостей для розв'язання поставлених завдань. На основі принципу розподілу праці виникає ієрархічна система субординації. Таким чином, одна людина може бути водночас і керівником, і підлеглим.[4]
Адміністративно-кадрове регулювання полягає в організації роботи персоналу. Кадрова робота охоплює розрахунок заробітної плати, кадровий облік, прийняття на роботу, звільнення з роботи, кадрові переміщення.
Проблеми управління персоналом необхідно розглядати в їх розвитку, зокрема у сферах інформації та адміністративного управління. Отже, керівництво сучасної організації має бути забезпечене інформацією. До останніх десятиліть тільки завдяки стабільному стану в окремих галузях можна було успішно керувати організаціями, спираючись на досвід.
Інша ситуація склалася в галузях, що розвиваються, де велику роль відіграють динамізм та інтуїція. У цих галузях підвищилися вимоги до особистих якостей керівника організації, а не до належного здійснення ним управління. Істотні помилки керівників можуть призвести до банкрутства організацій, а незначні помилки в окремих організаціях компенсуються розвитком усієї галузі.
Нині досвід уже не завжди є визначальним чинником, інколи він навіть гальмує прогрес. Висока динаміка розвитку окремих галузей в умовах інтернаціоналізації та глобалізації економіки зумовлює зміни в організації виробництва продукції, в оновленні товарів і методів їх збуту, реклами фірмової марки на основі істотної диференціації її видів. Нові види продукції та виробництва потребують застосування відповідного управління, а отже, й адекватної інформації.[18]
Сучасне управління організацією має три рівні:
• Визначення цілей. Наявна інформація визначає спектр можливих варіантів вибору цілей і дає змогу уникати завдань, які неможливо розв'язати;
• Прийняття рішень стосовно дій. Інформація дає змогу врахувати всі засоби, необхідні для прийняття відповідних рішень;
• Встановлення контролю за досягненням намічених цілей і забезпечення необхідних коригувальних заходів. Цього неможливо досягти без належних засобів, основним з яких є ідентифікація.
1.3.Ідентифікація як засіб і мета управління персоналом
Ідентифікація — це емоціональна прихильність людини до певного об'єкта, який через цю прихильність впливає на організаційну поведінку людини. З погляду організації це означає, що внаслідок прихильності співробітників до організації вони орієнтують свою поведінку відповідно до її цілей. Така прихильність можлива тільки за умови, що кожен, намагаючись досягти цілей організації, може реалізувати власні цілі.
Інші роботи з даної категорії: