Зразок роботи
На сучасному етапі розвитку суспільства дедалі очевиднішим стає розуміння того, що у дітей молодшого шкільного віку виникає небажання і невміння активно вчитися. Ця проблема спонукає до пошуку нових педагогічних ідей, технологій, форм організації навчання, які б сприяли активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи. До таких форм, які одночасно виступають підґрунтям багатьох сучасних освітніх інноваційних технологій, відносять групову форму навчання.
Тому сьогодні все більш актуальною стає необхідність втілення і застосування групових форм організації навчальної діяльності учнів з метою збалансованого розвитку їх як людей, індивідів, особистостей.
Метою даної курсової роботи є дослідження групових форм організації навчальної діяльності учнів.
Об'єкт дослідження являються учні шкіл Києва.
Предметом дослідження являється групова форма організації навчальної діяльності.
Завдання:
- провести аналіз теоретичної літератури групових форм організації навчальної діяльності учнів;
- дослідити взаємозв'язок навчальної успішності із застосуванням групових форм організації навчальної діяльності учнів;
- сформувати висновки і рекомендації.
У науці в даний час накопичений значний фонд знань, необхідних для постановки і дослідження даної проблеми. Як показало вивчення наукової літератури, організація навчальної діяльності являє собою складний багатогранний процес, який ефективно втілюється завдяки, саме груповій взаємодії учнів.
Тому, групові форми організації навчальної діяльності учеів потрапили до сфери світових наукових інтересів завдяки численним науковим працям багатьох авторів, зокрема Авдейчик Г.В.[1], Артюшина М.В.[2], Брикова О.В.[3], Василенко В.М.[4], Васильєва М.Н.[5], Васюта І.О.[6], Волошина Н.Й.[7], Гадецький М.В.[8], Гейко І. С.[9], Герега Т.О.[10], Гора Т.О.[11], Дятленко Т.І.[12] та інших.
Актуальність і об’єктивна необхідність системного дослідження та комплексного вирішення теоретичних, методологічних і прикладних проблем запровадження групових форм організації навчальної діяльності визначили вибір теми курсового дослідження, його мету, завдання, що мають важливе теоретичне і практичне значення.
Методологічною основою дослідження є загально філософські принципи системно-діяльнісного, порівняльно-історичного, процесного, структурного, діалектичного підходів до вивчення мотивації і стимулювання персоналу як багатоаспектного явища сучасної економічної дійсності. Для обґрунтування положень, висунутих в курсовому дослідженні, були використані як загальнонаукові методи системного аналізу та синтезу, так і методи ситуаційного, економіко-математичного, статистичного та соціологічного аналізу.
Експериментальна база дослідження: в дослідженні брали участь 1500 учнів Київських шкіл.