0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз конкурентних переваг підприємства та визначення напрямів їх реалізації (ID:412866)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 61
Рік виконання: 2021
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА» 6 1.1. Визначення дефініції поняття конкуренції, конкурентоспроможності та конкурентних переваг 6 1.2. Чинники, умови та джерела досягнення конкурентних переваг 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ПНВП "МАГНІТА" 21 2.1. Загальна економічна характеристика ПНВП "Магніта" 21 2.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності та визначення конкурентної позиції на ринку ПНВП "Магніта" 27 2.3. Аналіз конкурентного середовища підприємства 30 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ ОСНОВНИХ ПАРАМЕТРІВ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ 36 3.1. Обґрунтування заходів реалізації зміцнення конкурентних переваг підприємства для ПНВП "Магніта" 36 3.2. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів для ПНВП "Магніта" 53 ВИСНОВКИ 56 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ПОСИЛАННЯ 58 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підприємство в ринковій економіці не може ефективно функціонувати, стабільно розвиватися та реалізовувати функції соціальної відповідальності бізнесу в разі низької конкурентоспроможності власної продукції і підприємства в цілому. Крім того, це поняття розглядається на всіх рівнях: глобальному, національному, регіональному. Існує конкурентоспроможність країни, галузі, регіону і найголовніше – підприємства. Саме підприємство, виробляючи продукцію для ринку, виступає основою всіх інших типів конкурентоспроможності на всіх рівнях[2, c.210]. Отже, дослідження аспектів конкурентоспроможності підприємства пов’язано майже з усіма іншими аспектами економічної діяльності суб’єктів господарювання. Конкурентоспроможність продукції відіграє особливу роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, виступаючи його основою, базою і одночасно результатом, що значно ускладнює пошук каузальних зв’язків, детермінація та управління якими виступає базою наукових пошуків. Все вищезазначене обумовлює і підтверджує актуальність проведеного дослідження. Проблему аналізу конкурентних переваг підприємства досліджували такі вчені як Балабанова Л.В.[1], Баранюк Х.О.[2], Бест М.[3], Буй Т.Г.[4], Васьковська К.О.[5], Верхоглядова Н.І.[7], Войчак А.В.[8], Гаврилюк С.П.[9], Геращенко І.О.[10], Гончарук Т.І.[11], Гринько Т.В.[12], Гуляєва Н.М.[13], Задорожна Н.О.[15], Краснокутська Н.С.[18], Космина О.М.[20] та інші. У їхніх працях проаналізовано вплив конкурентних переваг підприємств на їх успішність та конкретні результати діяльності. Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення. Метою даної дипломної роботи є дослідження процесу та особливостей аналізу конкурентних переваг підприємства та визначення напрямів їх реалізації. Відповідно до мети були поставлені такі завдання: - розглянути теоретико-методичні основи визначення поняття «конкурентні переваги підприємства»; - проаналізувати конкурентні переваги та визначити конкурентну позицію ПНВП "Магніта"; - обгрунтувати основні параметри удосконалення системи; - зробити висновки. Предметом роботи є конкурентні переваги. Об’єктом роботи являється ПНВП «Магніта». Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі: - системний аналіз - для деталізації і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливіші складові елементи; - синтез - для узагальнення аспектів методики впровадження заходів реалізації здійснення конкурентних переваг; - аналогія - для дослідження відповідності вітчизняної та іноземної практики; - абстрагування - для формування узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики формування системи управління через аналізування конкурентних переваг; - конкретизація - для обґрунтування змісту конкурентних переваг; - монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо створення заходів удосконалення конкурентних переваг. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи. Наукова новизна роботи полягає в розробці методики покращення та усунення недоліків у заходах реалізації зміцнення конкурентних переваг. Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані керівництвом підприємства при формуванні конкурентної стратегії розвитку. Структура дипломної роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають сім підрозділів, висновків, списку використаних джерел (40 найменувань), додатків. Дана дипломна робота включає 9 рисунків, 16 таблиці. Загальний обсяг роботи - 61 сторінка, з яких 55 - основний текст.