Австралія як дестинація міжнародного туризму (ID:412872)
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СКОРОЧЕНЬ, ТЕРМІНІВ 7
ВСТУП 8
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ
10
1.1 Теоретичні засади дослідження міжнародної туристичної дестинації 10
1.2 Методичні засади дослідження міжнародної туристичної дестинації 19
РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ І ЧИННИКИ РОЗВИТКУ АВСТРАЛІЇ ЯК МІЖНАРОДНОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ
26
2.1 Туристично-рекреаційні ресурси Австралії 26
2.2 Передумови розвитку міжнародного туризму в Австралії 54
РОЗДІЛ 3. АКТУАЛЬНИЙ СТАН МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В АВСТРАЛІЇ
62
3.1 Динаміка та структура туристичних потоків Австралії 62
3.2 Територіальна організація та види туризму в Австралії 67
3.3. Туристичний бренд Австралії 72
РОЗДІЛ 4. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В АВСТРАЛІЇ
77
4.1 Проблеми розвитку міжнародного туризму в Австралії 77
4.2 Перспективи розвитку міжнародного туризму в Австралії 79
ВИСНОВКИ 85
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87
ДОДАТКИ 92
Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua
Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Зразок роботи
Віддаленість Австралії від Європи і Америки - основних регіонів, генеруючих туристичний попит, перешкоджає розширенню в'їзних турпотоків, тому австралійські
курорти більше орієнтовані на внутрішній туризм (рис. 3.2).
Рис. 3.2. Внутрішній туризм [20]
Австралію вважають однією із найпривабливіших країн у міжнародному туризмі, з кожним роком кількість іноземних туристів збільшується на 1-2 млн осіб (рис. 3.3).
Рис. 3.3. Співвідношення міжнародних туристичних потоків [20]
Після того, як світ усвідомив реальну загрозу тероризму, відбулася переорієнтація туристичного потоку на так звані «спокійні напрямки», а оскільки Австралія в цьому плані має вигідне положення – розташована подалі від всіх світових «гарячих точок» – почала приваблювати туристів з новою силою. Тому з кожним роком міжнародний туризм в Австралії набуває все більшого розвитку.
Індустрія туризму є однією з найбільших галузей в Австралії, яка за останні роки внесла прямий внесок у ВВП на суму 60,8 млрд австралійських доларів. З них 26 % прийшли від іноземних туристів, а 74 % - від внутрішнього туризму. У 2019 році ВВП від туризму зріс на 3,1 %, що є постійною тенденцією зростання річного туризму. Понад 666 000 людей були безпосередньо зайняті в туристичному секторі в 2019 році, і перспективи подальшого зростання галузі виглядають добре [48].
Мандрівники з Нової Зеландії, Китаю, США, Великобританія, Японія та Сінгапур є одними з найпоширеніших відвідувачів Австралії. На їх частку припадає більша частина прибуттів в країну. Проте відвідувачі з Індії за останні роки продемонстрували значне зростання (рис. 3.4).
Рис. 3.4. Прибуття до Австралії за країнами [38]
У Великобританії старі зв'язки з Австралією, тому багато британців досі вважають за краще проводити свій відпочинок в Австралії. Однак кількість туристів з Великобританії постійно знижується і зараз ця країна тільки на третьому місці серед головних постачальників туристів. У США, незважаючи на високий ступінь розвитку внутрішнього туризму дуже великий інтерес до Австралії, тому з цієї країни потік туристів щорічно зростає. Але, звичайно, в основному серед іноземних туристів Австралії новозеландці. Нова Зеландія - найближчий торговий і політичний партнер Австралії. Між двома країнами постійно відбувається взаємний обмін туристами, багато новозеландців приїжджають в Австралію на навчання і роботу.
Основна мета приїзду до Австралії - відпочинок, з цією метою в країну приїжджають 70 % прибулих, причому Новий Південний Уельс є найпопулярнішим штатом для відвідування серед міжнародних туристів. На ділові поїздки припадає 10 %, решта 20 % складають поїздки з метою навчання, спорту або транзитні потоки (рис. 3.5) [57].
Інші роботи з даної категорії: