0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

БРЕНДУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ (ID:412876)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 76
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ, ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ 8 1.1. Підходи до трактування терміну «брендування території» 8 1.2. Етапи та принципи брендування території 14 1.3. Значення брендування території у підвищенні її інвестиційної привабливості 19 Висновки до розділу 1 27 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА БРЕНДУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ В УКРАЇНІ: ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНИЙ ТА МІСЦЕВИЙ ВИМІР 28 2.1. Характристика брендування території в Україні 28 2.2. Взаємозв’язок інвестиційної привабливості та брендування (на прикладі м.Вінниці) 41 2.3. Аналіз брендування території міста Вінниця 46 Висновки до розділу 2 55 РОЗДІЛ 3. ВЕКТОРИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНДУВАННЯ ТЕРИТОРІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ 56 3.1. Шляхи вирішення назрілих проблем щодо брендування території 56 3.1. Концептуальні засади та стратегічні напрями розвитку брендування території міста Вінниця 61 Висновки до розділу 3 68 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом роботи виступає місто Вінниця. Предметом даної роботи є сучасне брендування території. Методи дослідження грунтуються на вивченні та конструктивному аналізуванні наукових джерел з проблематики магістерської роботи. Методологічну основу дослідження становлять такі методи: наукового узагальнення і систематизації, критичного аналізу, вивчення та конструктивний аналіз наукової літератури з проблеми роботи. Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми роботи. Зокрема були використані наступні методи: системний аналіз - для деталізування та розділення об’єкта дослідження на окремі вагоміші складові частини; синтез - для узагальнення положень управління брендингом територій; абстрагування - для наведення загальних висновків на базі системного аналізування і синтезу теорії й практики здійснення брендування території; конкретизація - для трактування суті брендування території; монографічний - для вивчення теоретичної інформаційної бази українських та закордонних науковців відносно здійснення брендування територій. Теоретичне і практичне значення отриманих результатів. Практична вагомість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані для подальших напрацювань та досліджень у даній сфері. Логіка проведення дослідження зумовила наступну структуру роботи: вступ, три розділи (вісім підрозділів), висновки, список використаних джерел літератури. Загальний обсяг роботи складає 76 сторінок. Список використаних джерел містить 52 найменування, у тому числі 12 іноземною мовою. У роботі вміщено 9 рисунків та 2 таблиці. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ, ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ 1.1. Підходи до трактування терміну «брендування території» Важливим і соціально орієнтованим джерелом стабільного розвитку територій та окремих населених пунктів, а також дієвим інструментом їх позиціонування є брендування. Основними передумовами територіального брендування стають розроблення чіткої стратегії брендування, формулювання місії брендування, які дозволяють території чітко заявити про себе у зовнішньому середовищі та встановити цільові аудиторії, в комунікації з якими вона зацікавлена. Очевидно, стабільний розвиток територій залежить не тільки від економікогеографічного розташування, наявного виробничо-технічного потенціалу, а ще й від таких факторів, як наявність чіткої стратегії регіонів, місцевого колориту, народної творчості, самоідентифікацій місцевих мешканців, - тобто всього того, що робить нас унікальними та не схожими на інших, а також впливає на розвиток території в цілому та формує синергетичний ефект[38].