0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА (ID:470681)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 97
Рік виконання: 2021
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 РОЗДІЛ 1. 5 Теоретичні основи розвитку творчого мислення 5 1.1 Поняття творчого мислення 5 1.2 Етапи розвитку творчого мислення у дітей 10 1.3 Вікові особливості молодшого школяра. 17 1.4 Особливості мислення молодших школярів 20 1.5 Особливості творчого мислення у молодших школярів 27 1.6 Діагностика розвитку творчого мислення 28 Висновки до 1-го розділу 36 РОЗДIЛ 2. 38 Дослідно-експериментальна перевірка творчого мислення молодших школярів 38 2.1. Оргaнiзaцiя тa процедурa дослiдження 38 2.2 Визнaчення рiвнiв розвитку творчих здiбностей молодших школярiв 43 Висновки до 2-го роздiлу 53 РОЗДІЛ 3. 55 Засади с розвитку творчого мислення та креативності молодшого школяра 55 3.1 Методи розвитку творчості молодших школярів 55 3.2 Етапи розвитку творчого мислення в молодшому шкільному віці. 59 3.3. Програма розвитку творчого мислення 60 Висновки до 3-го розділу 81 ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 85 ДОДАТКИ 88
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Успіх інтелектуального розвитку школяра досягається головним чином на уроці, коли вчитель залишається сам на сам зі своїми вихованцями. І від його вміння «організувати систематичну пізнавальну діяльність залежить ступінь інтересу учнів до навчання, рівень знань, готовність до постійної самоосвіти, тобто їх інтелектуальний розвиток, що переконливо доводить сучасна психологія і педагогіка. Мета дослідження: Провести теоретичний та емпіричний аналіз особливостей розвитку творчого мислення молодшого школяра у загальноосвітньої школи у процесі навчання. Завдання дослідження: 1) проаналізувати психолого-педагогічну літературу з теми дослідження. 2) окреслити передумови розвитку творчого мислення молодших школярів у процессі навчання. 3) визначити шляхи творчого розвитку учнів. 4) розробити програму розвитку творчого мислення молодшого школяра. Об'єкт дослідження: творче мислення Предмет дослідження: особливості розвитку творчого мислення молодшого школяра Методи дослідження: теоретичні – аналіз, порівняння, систематизація та узагальнення наукової літератури з проблематики дослідження; емпіричні – спостереження, опитування та конкретні психодіагностичні методики: Опитувaльник типiв мислення i рiвня креaтивностi Дж. Брунерa; Методикa «Знaчення слiв»; Тест креaтивностi Торенсa; Методикa «Творчa уявa» («Три словa»); Методикa «Доповнення слiв» (модифiкaцiя тесту Г.Aйзенкa ). Експериментальна база дослідження - загальноосвітньої школи №26 м. Києва. Вибірка дослідження складає 57 учнів, других класів. Вiковi рaмки дослiджувaних 8-9 рокiв Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до розділів та загальних висновків, списку із 31 використаного джерела та 4 додатків. Робота вміщує 7 таблиць та 6 графіків . Основний зміст роботи викладено на 78 сторінках. Загальний обсяг роботи – 97 сторінок. РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи розвитку творчого мислення 1.1Поняття творчого мислення У зарубіжній психології творче мислення частіше пов'язують з терміном «креативність». У 60-х роках XX ст. поштовхом до виділення цього типу мислення послужили відомості про відсутність зв'язку між інтелектом і успішністю вирішення проблемних ситуацій. Було встановлено, що остання залежить від здатності по-різному використовувати дану в задачах інформацію у швидкому темпі. Такий тип мислення (Дж. Гілфорд, Н. Марш, Ф. Хеддон, Л. Кронбах, Є. П. Торренс) назвали креативністю і почали вивчати її незалежно від інтелекту - як мислення, пов'язане зі створенням або відкриттям чогось нового. Для визначення рівня креативності Дж. Гілфорд виділив 16 гіпотетичних інтелектуальних здібностей, що характеризують креативність [11]. Серед них: швидкість думки - кількість ідей, що виникають в одиницю часу; гнучкість думки - здатність перемикатися з однієї ідеї на іншу; оригінальність - здатність виробляти ідеї, що відрізняються від загальноприйнятих поглядів; допитливість - чутливість до проблем в навколишньому світі; здатність до розробки гіпотези;