0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (ID:470693)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 58
Рік виконання: 2021
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 13 1.1 Особливості та фактори розвитку маркетингового менеджменту 13 1.2 Характеристика основних етапів розробки стратегії маркетингового менеджменту 18 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 24 2.1 Дослідження обсягу туристичних послуг 24 2.2 Аналіз кон’юнктури ринку туристичних підприємств 34 РОЗДІЛ 3. ОБРҐУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 43 3.1 Етапи реалізації стратегії та оцінки її ефективності 43 3.2 Економічне обґрунтування наданих рекомендацій 48 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблеми розробки ефективних маркетингових стратегій для ефективного розвитку туристичних підприємств в умовах конкуренції знаходяться в центрі уваги вітчизняних та зарубіжних вчених, політиків та практиків. Проблеми розробки ефективних маркетингових стратегій для ефективного розвитку туристичних підприємств в умовах конкуренції знаходяться в центрі уваги вітчизняних та зарубіжних вчених, політиків та практиків. Старатегії маркетингового менеджменту всебічно досліджені в працях як зарубіжних, так і вітчизняних вчених, таких як Ф. Котлер, І.М. Білецька, Н.Д. Бобрицька, В. В. Богалдін-Малих, А. П. Дурович, О.С. Запесоцький, О.Н. Ільїна, Н.В. Кулєшова, І. І. Ополченов, В.С. Янкевич, О.О. Любіцева, Л. М. Шульгіна, П.Р. Пуцентейло, Ю. М. Правик та інші. Метою роботи є формування стратегії маркетингового менеджменту туристичних підприємств. Завдання випускної кваліфікаційної роботи: -розглянути особливості та фактори розвитку маркетингового менеджменту; -характеризувати основні етапи розробки стратегії маркетингового менеджменту; -дослідити обсяг туристичних послуг; -проаналізувати кон’юктуру ринку туристичних підприємств; -обґрунтувати етапи реалізації стратегії та оцінки її ефективності; Об’єктом дослідження є формування стратегії маркетингового менеджменту. Предметом дослідження виступають Туристичні підприємства. Методи дослідження: історичний, спостереження, порівняння, формалізація, аналіз, узагальнення. Наукова новизна роботи полягає в тому, що розкриті особливості та фактори розвитку маркетингового менеджменту. Були виявлені як позитивні так і негативні фактори розвитку маркетингового менеджменту туристичних підприємств. Практичне значення цього дослідження полягає у розкриті обсягу туристичних послуг в Україні; аналіз провідних актуальних факторів, сучасних методів дослідження кон’юнктури ринку туристичних підприємств. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані, наприклад, спеціалістами в туристичній сфері. Апробація результатів дослідження. За результатами дослідження опубліковано наукову статтю на тему «Сучасні стратегії готельно-ресторанних підприємств» у міжнародному журналі «Virtus» (Scientific Journal, # 37, 2019 р.) та тези доповіді та тему «Вибір стратегії виходу готельно-ресторанного підприємства на зовнішній 5 ринок» у Збірнику матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Розвиток індустрії гостинності та міжнародного бізнесу: сучасний стан і перспективи» (Тернопіль, ТНЕУ, 16 – 17 травня 2019 р.). Результати роботи впроваджено у навчальний процес 2019 - 2020 н.р. Тернопільським національним економічним університетом. Результати роботи впроваджено у практичну діяльність ТФ «Аура плюс». Проведенні дослідження в межах науково-дослідної роботи по темі «Тенденції розвитку сучасного туризму» (Державний реєстраційний номер 0118U003551) . Публікації. Інформаційною базою дослідження були наукові публікації зарубіжних та вітчизняних вчених, матеріали 5 конференцій та досліджень, результати самостійно проведених досліджень підприємства, дані звітності СПД Попов С.П.. Структура роботи складається з: вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, загальний обсяг складає 61 сторінка. РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 1.1 Особливості та фактори розвитку маркетингового менеджменту Маркетинговий менеджмент потрібно розглядати в загальній системі менеджменту фірми, тобто в цілісній системі управління бізнесом, який здійснює ця фірма. Виходячи з сутності маркетингу як однієї з основних функцій бізнесу і водночас як концепції управління фірмою досить повним бути таке визначення маркетингового менеджменту [5]. Маркетинговий менеджмент — це процес,
Інші роботи з даної категорії: